دانلود تحقیق و مقاله دانش آموزی و دانشجویی در مورد آرگومان

براساس جستجوی مقاله و تحقیق دانشجویی در مورد آرگومان تعداد 15 مورد در سایت یافت گردید که می توانید پس از مطالعه عناوین این تحقیقات و مقالات دانش آموزی و دانشجویی برای دانلود تحقیق در مورد آرگومان و یا دانلود مقاله درباره آرگومان اقدام نمائید:

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

فرترن اولین زبان سطح بالا است که تولید آن در سال 1954 به سرپرستی جان باکوز به منظور ایجاد یک زبان علمی در شرکت IBM شروع و در سال 1957 روی IBM 704 معرفی گردید که بالغ بر 5/2 میلیون دلار هزینه برداشت. با استفاده از این زبان حل معادلات ریاضی بسیار آسان گردید و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. این زبان در اکثر کامپیوتر های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد و همین استقبال فوق العاده ...

تعداد صفحه: ۵ دسته بندی: ریاضی

ریشه دوم و رادیکال در ریاضیات، ریشه دوم یا جذر یک عدد حقیقی غیرمنفی x به صورت نشان داده می‌شود و نتیجه آن عددی حقیقی غیر منفی است که مجذورش (حاصل عددی که در خودش ضرب شود) برابر x است. برای مثال، جذر عدد 9 برابر 3 است (به صورت نمایش می‌یابد) زیرا داریم جذر اغلب در هنگام حل معادله درجه دوم و یا معادله‌های به شکل ax2 + bx + c = 0 استفاده می‌شود، زیرا متغیر x به توان دو رسیده‌است. ...

تعداد صفحه: ۳۶ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

مقدمه مطالعه و بررسی ساختمان داده ها جزء اصلی و اجباری برنامه ی هر دانشجوی علم کامپیوتر است . کامپیوتر علم پرفسونی است که فسون آن در ساختمان داده ها متجلی است . ساختمان داده ها یکی از زیباترین مباحث و نیرومندترین ابزار در حل مسائل کامپیوتری است . در این گزارش بیشتر به تئوری پرداخته و عاری از لفاظی و توصیفهای ناضرور است . اصول ساختمان داده ها سیمور لیپ شوتز دپارتمان کامپیوتر ...

تعداد صفحه: ۶۱ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

تعیین انتهای خط: انتهای خط در فایل های متنی توسط کلید RETURN مشخص میشود ولی در فایل های باینری انتهای خط نداریم. اطلاعات بصورت رکورد کنار هم قرار میگرند تا فایل تمام شود. تعیین انتهای فایل: در فایل های متنی توسط دو حر ف TA (در مبنای 16 (دکمه های CTRL+Z) انتهای فایل مشخص میشود. در فایل های باینری تعداد رکورد (که توسط سیستم نگهداری میشود) انتهای فایل مشخص میشود. باز کردن فایل هر ...

تعداد صفحه: ۱۳۹ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

درس اول : آغاز کار با C# در این درس با ارائه چند برنامه و مثال ساده به طرز کار زبان C# می‌پردازیم. اهداف این درس عبارتند از : فهم ساختار پایه‌ای یک برنامه C# آشنایی با Namespace آشنایی با کلاس (Class) آشنایی با عملکرد متد Main() آشنایی با ورودی/خروجی یا I/O لیست 1-1، یک برنامه ساده با عنوان Welcome در زبان C# // Namespace اعلان using System; // کلاس آغازین برنامه class ...

تعداد صفحه: ۵ دسته بندی: ریاضی

تابع در ریاضیات ، تابع رابطه‌ای است که رابطه بین اعضای یک مجموعه را با اعضایی از مجموعه‌ای دیگر (شاید یک عضو از مجموعه) را بیان می‌کند. نظریه درباره تابع یک پایه اساسی برای خیلی از شاخه‌های ریاضی به حساب می‌آید. مفاهیم تابع ، نگاشت و تبدیل معمولاً مفاهیم مشابه‌ای هستند. عملکرد ها معمولاً دو به دو بین اعضای تابع وارد عمل می‌شوند. تعریف تابع در ریاضیات تابع عملکردی است که برای هر ...

تعداد صفحه: ۴۱ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

اجرا و عملی ساختن الگوریتم‌های انتزاعی وابسته به هم به‌وسیله برای تولید یک برنامه رایانه‌ای مشخص با ابزار زبان برنامه‌نویسی ممکن است. گرچه نزدیک‌ترین راه برای بازسازی این قوانین در رایانه کار روی مدارهای الکترونیکی سخت‌افزار آن است. اما این کاری طاقت‌فرسا و زمان‌بر و درنتیجه کمابیش ناممکن است. واسط‌هایی ساخته شدند تا میان سخت‌افزار و انسان قرار گیرد. طبیعی است یک واسط به ساده ...

تعداد صفحه: ۴۶ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

سرویس های وب ، نقطه عطفی در معماری برنامه های توزیع شده بر روی اینترنت می باشند . بدون شک، یکی از مهمترین تحولات در زمینه برنامه های توزیع شده ، مطرح شدن سرویس های وب است که تاثیرات فراوانی را در رابطه با وضعیت نرم افرار خصوصا" بر روی اینترنت بدنبال خواهد داشت . ما شاهد نقطه عطفی در ظهور نسل جدیدی از برنامه های کامپیوترهای با قابلیت استفاده بر روی بستر وب ، خواهیم بود که گفتمان ...

تعداد صفحه: ۱۳۵ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

مقدمه ‍C# یکی از زبانهای جدید برنامه‌سازی شی‌گرا است که با ارائه رهیافت Component-Based به طراحی و توسعه نرم‌افزار می‌پردازد. آنچه ما در حال حاضر از زبان های برنامه‌سازی Component-Based در اختیار داریم و آنچه که C# در اختیار ما قرار می‌دهد، افق جدیدی به سوی تولید و طراحی نرم‌افزارهای پیشرفته را در روی ما قرار می‌دهند. نرم‌افزار، به عنوان یک سرویس، هدف اصلی نسل بعدی در سیستم‌های ...

تعداد صفحه: ۷ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

برای انتخاب یک میان افزار مناسب ابتدا اید نوع کاربرد و آنچه را که در آن اهمیت دارد ، تعیین کرده و انواع مختلف میان افزار ها را بر حسب نیاز ، ارزیابی کنید . انجام این کار ، ساده به نظر می رسد. میان افزار در اصل برنامه واسطه است که در شبکه ها بین سرور وکلاینت عمل می کند و وظیفه آن ایجاد سازگار بین آنها است . میان افزارها بر حسب اندازه ، هزینه ، پیچیدگی ، انعطاف پذیری و عملکردشان ، ...

تعداد صفحه: ۹ دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT

فرض کنید مسئول یک شبکه کامپیوتری هستید و بخشی از شبکه در شهر دیگری مستقر است وشمابرای مدیریت سیستم ها مجبورید روزانه چندین دفعه با هر سیستم از راه دورارتباط برقرارکنید. برای هر سیستم باید یک عملیاتpassphrase را انجام دهیدواین،وقت وانرژی زیادی از شما خواهدگرفت. فرمان ssh-agent این امکانرابه شما می دهدکه فقط یک بار مجبورباشید به سیستم راه دور متصل شویدوبر روی سیستم مقصد سرویسagent ...

تعداد صفحه: ۱۱ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

کاربرد VNC – Client.Server به عنوان یک سیستم راه دور بین سرور و client بکار می رود که می توانید سرور را بروی Unix ، Linux ، Windows یا هر سطح دیگر اجرا کنید . تقاضای client با برنامه و وجود کاربران log on در طرف سرور به آن دسترسی می یابد . بزرگترین استفاده vnc برای دسترسی به سیستم Linux/Windows از راه دور ، از اتصال از طریق home است . vnc بواسطه پروتکل بین client و سرور که تا حد ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

دِلفی (Delphi) یا به تعبیری ویژوآل پاسکال – یک زبان برنامه‌نویسی است و بستری برای توسعهٔ نرم‌افزار که شرکت بورلند آن را تولید کرده است. این زبان، در بدو انتشار خود در سال ۱۹۹۵، به عنوان یکی از نخستین ابزارهایی مطرح شد که از توسعهٔ نرم‌افزار بر مبنای متدولوژی RAD((Rapid Application Developmentپشتیبانی می‌کردند؛ یعنی تولید و توسعهٔ سریع برنامه‌های کاربردی این نرم افزار بر مبنای ...

تعداد صفحه: ۲۲ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

مقدمه: شرکت میکروسافت ویژوال بیسیک را براساس یک زبان برنامه‌ نویسی که برای مبتدیان نوشته شده‌بود ساخت. زبان بیسیک بیشتر از 35 سال به اشکال مختلف رایج بود. در واقع طراحان این زبان می‌خواستند یک زبان برنامه‌نویسی برای استفاده مبتدیان طراحی کنند. برنامه‌نویسان جدید می‌توانستند به سرعت از طریق بیسیک به برنامه‌نویسان ماهری تبدیل شوند. سایر زبان‌های آن روز شامل: کوبول، فرترن، اسمبلر، ...

تعداد صفحه: ۴۱ دسته بندی: ریاضی

مفاهیم اساسی مفهوم تابع طبق تعریفی که اویلر در 1749 به دست داده است , تابع اغلب به عنوان کمیت متغیر variable quantity ی که وابسته به کمیت متغیر دیگری است توضیح داده می شود. تعریفی چنین از مفهوم تابع برای مقاصد بسیاری کفایت می کند , اما در دوران گسترش بیشتری از ریاضیات آشکار شد که دادن محتوی عمومیتر و مجردتری به مفهوم تابع هم ضروری هم سودمند است . ماهیت این مفهوم وابستگی کمیتها ...

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت