تحقیق مقاله بسکتبال

تعداد صفحات: 6 فرمت فایل: word کد فایل: 12395
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: تربیت بدنی
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله بسکتبال

    بعد از 9 روز مشکل قلبی نگران کننده اش حل شد، او یکبازیکن بسکتبال است.آنها او را باور نداشتند و آن همان قسمت گیج کننده برای دنیل فرانک بود. بعد از روزها او در مورد مریضی اش با دکترها صحبت کرد،وقتی ورزش می کرد معموِلاً قلبش مثل موتور قایق می زد و او بیهوش می شد.

    اما وقتی آزمایش استرس می داد ویا اینکه وسیله ای برمی داشت هیچ اتفاقی نمی افتاد. پس آن چه چیزی میتواند باشد؟؟؟  تنگی نفس؟ اعصاب؟ ویا ممکن است چیزی نباشد؟

    در آن زمان بسکتبالیست دانشگاه   ST.بندیکت فکر می کرد حتی اگر خانواده اش به ا وشک داشتند.

    آنها فکر می کردند من دروغ می گویم ،فرانک گفت: او مادرش جین را ناراحت کرده بود .آنها به مدت 3 ساعت در دانشگاه Bethel در مرکز Robertson نشستند و بهترین بازی دنیل را تماشا کردند.

    جین به فرانک  گفت: نمی دانم که آیا او دروغ می گوید؟ اما ما فکر می کردیم که واقعا احتمال وجود مشکل هست.

    تا وقتی که آن را(بیماری را) نگرفته ای نمی دانی که چیست.

    کمی قبل از کریسمس، وقتی فرانک در طی نظارتش بر تمرینات احساس ناراحتی می کرد بالاخره بیماری تشخیص داده شد.

    دکتر زالمن بلانک، دکتر و فیزیولوژیست قلبی که او را در Lacrosse مرکز Ganderese معالجه کرد گفت:فرانک نوعی بیماری قلبی به نام SVT دارد که نامرتبی ضربان قلب باعث می شود به وسیله فشار الکتریکی غیر طبیعی از قسمتهای بالای قلب ایجاد  می شود.

    ممکن است علتهای زیادی وجود داشته باشد اما در فرانک یک نامنظمی کوچک در قلب او نیاز به معالجه دارد.

    یک عملیات 30 دقیقه ای مشکل نگران کننده را حل کرد.

    خوشبختانه برای فرانک نیاز به عمل جراحی جدی نیست. معالجه او کوتاهتر از هر زمان ممکنی بود،با وجود اینکه ریسک کردن در مورد آن آسان بود،فرانک تمرینات مختصری را روزه بعد آغاز کرد سپس شروع به 29 دقیقه بازی در دو قسمت ST.Marys on jan کرد.

    فرانک با نمرات 14و12 بازی اش را تمام کرد.

    فرانک می گوید: من ناراحت بودم و می ترسیدم اما همزمان با آن خیلی خوشحال بودم که آنرا تمام کردم.

    آن یک علامت بزرگ بود که دیگذرنگران بالا رفتن تپش قلبم نبودم من مجبور نبودم که در قسمت پشتی سرم احساسی داشته باشم من واقعا هیجان زده بودم.

    مربی او مایک بود و هم تیمی هایش.شنبه گذشته در Bethel نه روز بعد از عمل ،و بعد از گرفتن نمره نهم ،فرانک به مدت 30روز مانیتور قلبی را پوشید.اگر او مشکلی داشت به او گفته شده بود دگمه قرمز را فشار دهد که مانیتور بتواند آنرا ثبت کند.اما هیچ کدام صحیح نبود.ازمایش استرس و اکوکاردیوگرام هم چیزی نشان نداد.نوعی از دوست داشتن وجود داشت اما نمی دانیم که آن چه بود.فرانک گفت:

    ضربات قلبی در طول دوره دبیرستان هم معالجه می شوند حتی اگر او ورزش های متفاوتی انجام می داد مثل فوتبال،والیبال،گلف،... فرانک می گوید که او این لحظات را ثبت خواهد کرد.

    آنها درST.Bens در ترم اول او را ادامه دادنداما او هرگزبه Durbin ویا ST.bens نگفت که تمرینات او را اذیت می کنند و حتی وقتی که فشار او را مجبور کرد به مدت 1 ساعت بازی را ترک کند.

    در طول تعطیلات کریسمس ف فرانک احساس کرد که در طول تمریناتش در خانه  تپش قلبش زیادتر شده ،این دفعه وقتی این اتفاق افتاد مادرش که در G.L کار میکند از در وارد شد.

    جین فرانک گفت من خسته شدم از گرفتن نبض او فنمی توانم آنها را بشمارم چون خیلی سریع می زنند.

    آنها دوباره تصمیم گرفتند که دکتر را ببینند و دوباره از او خواست کا مانیتور قلبی را به تن کند.

    اوایل تمرینات ژانویه دنیل سرعت ضربان قلبی اش را احساس کرد و دکمه را فشار داد.

    دنیل گفت: ضربان قلبم 220 تا است فکر می کنم متوسط باشد.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله بسکتبال

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله بسکتبال , مقاله در مورد تحقیق مقاله بسکتبال , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله بسکتبال , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله بسکتبال , تحقیق درباره تحقیق مقاله بسکتبال , مقاله درباره تحقیق مقاله بسکتبال , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله بسکتبال , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله بسکتبال ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله بسکتبال
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت