تحقیق مقاله Nero چیست ؟

تعداد صفحات: 7 فرمت فایل: word کد فایل: 12759
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله Nero چیست ؟

     

    Nero محبوبترین و یکی از قدرتمندترین نرم افزار های رایت سی دی در دنیاست که با توجه به قابلیتهای فراوان آن هر روز بر تعداد کاربران خود در سراسر دنیا افزوده است
    آشنایی با محیط نرم افزار در حالت Nero Burning Rom
    بعد از نصب نرم افزار و ثبت آن از زیر مجموعه نرم افزارهای ویندوز خود برای ورود در حالت Nero Burning Rom به دنبال مسیر ذیل بروید :
    Start > programs > Nero > Nero 6 Ultra Edition > Nero Burning ROM
    بعد از باز کردن Nero برای اولین بار پنجره New Compilation ظاهر میگردد که مهمترین پنجره برنامه بوده و شما قادر خواهید بود از طریق آن نوع فرمتی که میخواهید برای رایت استفاده کنید را انتخاب کنید . انتخاب نوع فرمت از کادر محاوره ای سفید رنگ سمت چپ و فشاور دادن دکمه New بالا سمت راست امکان پذیر خواهد بود .
    رایت به صورت Data :
    اصولا کلیه فایلهای کامپیوتر Data میگوئیم و مهمترین و اصلی نوع حالت رایت خواهد بود . برای رایت به صورت Data بعد از باز کزدن برنامه Nero و در پنجره New Compilation از کادر محاوره ای سمت چپ گزینه CD-ROM(ISO) را انتخاب و سپس New بزنید .
    نکته : اگر CD شما خام و برای اولین باراقدام به رایت بر روی آن مینمائید در پنجره New Compilation و از قسمت Multisession گزینه Start Multisession Disk را انتخاب و در غیر این صورت گزینه Continue Multisession Disk را جهت رایت مجدد انتخاب و از پنجره ظاهر شده با نام Select track آخرین Session را انتخاب و OK بزنید .

     

    نرو بله همان نرم افزاری که اکثر کاربران نام آن را شنیده و یا با آن سرو کار داشته اند. نرو در نسخه جدید خود امکانات قابل توجهی قرار داده که به شما توصیه میکنیم این نسخه را حتما روی کامپیوتر خود نصب کنید .(نسخه ultra edition)پس از نصب در منوی استارت در شاخه neroنرم افزارهای این مجموعه به صورت تفکیک شده مشخصند .اما شما با انتخاب گزینه nero start smart این نرم افزار را مدیریت کنید. در منوی باز این گزینه شش ایتم وجود دارد. اولین ایتم favorite است که نمایش دهنده نرم افزارهای پر کااربرد این نسخه نرو است.مثلا گزینه های ساخت سی دی اطلاعاتی یا ساخت سی دی audio یا ساخت vcd, و تهیه نسخه پشتیبان است. در گزینه بعد نوع سی دی که میخواهیم رایت کنیم مشخص میکنیم ( صوتی audio -ویدئویی video-فایلهایی که نه صوتی نه تصویری است data) پس از انتخاب هر گزینه به nero express میشوید .روی گزینه add کلیک کنید ( میتوانید بدون گزینه add فایل رااز my computer به داخل nero بکشید ) اگر فایلی اضافه یا اشتباه انتخاب کرده اید را میتوانید با گزینه delet حذف کنید.سپس گزینه next را بزنید در قسمت اول نام رایتر خود را انتخاب کنید بعد از انتخاب recorder در قسمت بعد باید نام سی دی را انتخاب نمایید که پیش فرض my disk میباشد .در قسمت writing speed سر عت رایت را مشخص میکنید .ترجیحا پایین تر از 24 را انتخاب کنید .تیک زدن گزینه allow files to be به شما اجازه میدهد بعد ها هم فایل جدیدی به سی دی اضافه کنید.تیک زدن verify data on اطلاعات پس از رایت بازرسی میشود . ترجیحا در هنگام رایت پوشه ها نام فارسی انتخاب نکنید. حالا گزینه burn را انتخاب کنید تا کار رایت شروع شود .
    حال شما وارد محیط اصلی Nero در حالت Data شده اید . در قسمت سمت راست شما به کلیه درایوهای هارد دیسکت و اطلاعات مربوط به آن و در قسمت چپ نیز شما به اطلاعات و محتوای سی دی داخل رایتر خود دسترسی خواهید داشت . شما با انتخاب فایل و یا پوشه مورد نظر از سمت راست(1) و پائین نگه داشتن موس و انتقال آن به قسمت سمت چپ (2) قادر به دراگ گردن (انتقال داده ها) به سی دی خواهید بود . توجه داشته باشید که محتوای پوشه ها و یا فایلها نباید از حجم سی دی بالاتر باشد . در غیر این صورت عمل رایت صورت نمیگیرد . شما از قسمت پائین برنامه نرو (3) میتوانید به میزان حجم باقسمانده سی دی در حالت دراگ کردن برنامه ها باشید . ( نمایش در حالت آبی = عادی – زرد = اضطراری – قرمز = غیرطبیعی و غیر قابل رایت )
    حال از منوهای بالا برنامه Nero ابتدا File و سپس Compilation Properties را انتخاب و از پنجره ظاهر شده که مربوط به تنظیمات مربوط به رایت میباشد به زبانه Born رفته و از قسمت Write Speed سرعت عمل رایت را انتخاب و OK بزنید و منظر بمانید تا عملیات رایت پایان پذیرد .
    رایت سی دی صوتی :
    مجدد به پنجره New Compilation باز رفته ( کلید های ترکیبی Ctrl+N در محیط برنامه ) و از کادر محاوره ای سمت چپ گزینه Audio CD را انتخاب و New بزنید .
    حال ضمن در نظر داشتن میزان حجم انتقال داده ها از روی هارد دیسک نسبت به دراگ کردن فایلهای صوتی تان از قبیل Mp3 – Wav و ... به سمت چپ اقدام کنید . در پایان جهت رایت از کلید F7 جهت ظاهر شدن پنجره Compilation Properties استفاده کنید . حال با انتخاب سرعت رایت از زبانه Burn که قبلا توضیح دادیم و فشار دادن کلید Burn منتظر کامل شدن عملیات رایت یک سی دی صوتی بمانید .
    رایت سی دی تصویری :
    به پنجره New Compilation رفته و اینبار Video-CD سی دی را از کادر محاوره ای سمت چپ انتخاب کنید . قبل از فشار دادن New شما میتوانید نسبت به نوع Encode خروجی در حالت PAL و یا NTSC در قسمت Encoding Resolution اقدام کنید . بعد از انتخاب حال بر روی New کلیک نمائید .
    در پنجره ظاهر شده از کادر محاوره ای بالا سمت چپ بر روی پوشه قرمز رنگ MPEGAV دابل کلیک نمائید تا پوشه باز شود (1) حال ضمن در نظر داشتن حجم فایل تصویری (Avi – MPG – DAT و ... ) که بر روی هارد دیسکتان قرار دارد نسبت به دراگ کردن این فایلها از کادر محاوره ای سمت راست (2) به قسمت پائین سمت چپ (3) اقدام نمائید .
    با فشار دادن کلید F7 بر روی کیبورد و ظاهر شدن پنجره تنظیمات رایت ( New Compilation ( و انتخاب سرعت رایت و فشار دادن کلید Burn منتظر بمانید تا عملیات رایت یک سی دی تصویری پایان پذیرد . 
  • فهرست و منابع تحقیق مقاله Nero چیست ؟

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله Nero چیست ؟ , مقاله در مورد تحقیق مقاله Nero چیست ؟ , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله Nero چیست ؟ , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله Nero چیست ؟ , تحقیق درباره تحقیق مقاله Nero چیست ؟ , مقاله درباره تحقیق مقاله Nero چیست ؟ , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله Nero چیست ؟ , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله Nero چیست ؟ ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله Nero چیست ؟
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت