تحقیق مقاله جدول تخصصی فایل(FAT)

تعداد صفحات: 8 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 22863
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله جدول تخصصی فایل(FAT)

    FAT یک سیستم فایل است که برای Ms-Ds ارائه شده است و  در پر شدن های مصرفی Milnosoft Windows Windows me و از جمله همین Windows me  به کار می رود . سیستم فایل FAT   نسبتا" غیر پیچیده تلقی م شود و بخاطر همین موضوع ، این یک فرصت متداولی است برای دیسکهای فلاپی . به علاوه این تحت حمایت همه سیستم های عملیاتی برای کامپیوتر های شخصی قرار دارد و به همین خاطر اغلب برای اشتراک داده ها بین چندین سیستم عملیاتی اجرا شدند . روی یک کامپیوتر به کار گرفته می شود. همچنین به چسب های حافظه حالت جامد و دیگرا ابزارهای مشابه هم به کار می رود.

    تاریخچه:

    سیستم فایل FAT  در اگوست سال1980 با نخستین نسخه Q DOS  ، جد

    Ms-dos, icnosoftspc-qs  ، شروع به کار کرد. این نسخه اولیه FAT  به آن FAT12 می گویند. به عنوان ی کفایل سیستم برای فلاپی دیسک ها ، این دارای محدودیت هایی است  از جمله فقدان پشتیبان برای دایرکتوری ها .همچنین از آدرس های دسته جمعی استفاده می کنند که فقط 12 بیت طول دارند که ماکزیمم فضای فایل مایل سیستم را تا تقریبا" 2MB از فضای محدود می سازد(با اییحال این بسیار بیشتراست یک فلاپی 360KB می تواند در این زمان نگهدارد).

    در سال 1983 میکروسافت نسخه جدیدی از فایل سیستم FAT را  ارائه داد بارها سازی نسخه دوم MS-DOS -   این نسخه جدید که استیک،(FAT ) نام دارد ، پشتیبانی را برای هارد درایوها و زیردایرکتوریها گنجانده شده است. آدرس های خوشه ای تا 16 بیت افزایش  یافته اند که تعداد بیشتری از خوشه ها و سایزها ی فایل سیستم بزرگتر را امکان پذیر می سازد. خوشه های 512 بایتی ، این می توانست تا 32MB فضا را تسلیم کند، که برای 1.MB X1 یا2.MBهارد درایو ها کافی است که در آن زمان بودند. از آنجا که هارد درایوها ی بزرگتر از 34MB به بازار آمدند . سایزهای خوشه بزرگتر به کارگرفته شدند. استفاده از خوشه های 8/192 بایتی برای سایزهای فایل سیستم بالغ به512MB مجاز بودند . با این لاین ، مشکل تکه تکه شرگی داخلی را افزایش داد جایی که فایلها ی کوچک می توانستند به ایجاد یک فضای بدون نتیجه بسیار بزرگی بیانجامند .

    یکی از اهداف تجربه کاربر برای طراحان Windows 95 با استفاده از فایل نام های بلند در سیستم عملیاتی جدید. اینها با استفاده از یک ناحیه کار اجرا می شدند. در همان جهتی که ورودیهای دایرکتوری طرح ریزی می شوند. نسخه جدید فایل سیستم به V FAT مشهور شد پس از ابزار گردان Windows 95 VXD آن V FAT  تحت پشتیبانی  Windows 95 و بالاتر  Windows NT.4   و بالاتر قرار دارد.

    تا سال1997 ، امکان رشد خوشه ای بالا رفت. بزرگترین سایز خوشه ها درWindows FAT 22KB    بود که یک ماکزیمم سایز حجم 2gigabrte    A gigabrte را اراوه داده . با اینحال چون کامپیوترها روی سیست دو دویی کارمی کنند به جای گیگا بایت، با بودن  103 مگا بایت ، میکروسافت  تصمیم گرفت یک نسل جدیدتری از FAT را اجرا کند  به نام FAT32 با32 بیت تعداد خوشه که از آن 28بیت اکنون استفاده می شود. در تئوری ، دنیا می بایتکا تقریبا" 263/435/438

    خوشه پشتیبانی کندد و امکان سایز ها ی درایو در مولتی ترا بایت A  ترا لاسیک واحد سنجش است در کامپیوترها  را فراهم  آورد. بخاطر این بی قاعده گی ها در تعریف و کابرد کیلو بایت، تعداد دقیق بایت ها در یک ترا بایت باید دارای ارزش های ذیل باشد # 1000000000000bvfe – این طیف d باشد. با اینحال بخاطر محدودیت هایی در  FAT , Micnosoftsscom Disk Vitality می بینیت که ورای 4/177/920 خوشه ، رشد کند. تحت حمایتWindows95ospz وWindows 2000 و یکپارچه سازی چندین تغییر برای دیگرساختار های فایل سیستم ، این یک پیشرفت عمده ای بود به در سدن های  قبلی اما دیگر این کافی نیست که با بزرگترین درایورهای امروزی رقابت کند .برای مثال سیستم های عملیاتی IBM pc جانشین ، Oslzoslz یک سیستم عملیاتی است که توسط میکروسافتو IBM ایجاد شد و سپس توسط انحصارا" IBM  ارائه گردیده . این نام "سیستم عملیاتی/2" است زیرا با این نیست بود که سیستم عملیاتی ارجح باشد برای سیستم شخصی2/ IBMS – این مقاله در مورد سیستم های عملیاتی بستن به لینوکس Gnu/line  و مباحث مربوط دیگر می باشد. برای Linux kummel kernel

    مراجعه شود. برای شاخه سویس پو در شستشو به (Washing powdes) Linux مراجعه شود. TX یک Linux mascot Linux  رسمی می باشد. Free BSD   یک سیستم عملیاتی شبیه  UNIX از UNIX  می باشد از طریق شعبه BSD ، وسیله   386 BSD ، قابل سازش است با خانواده Intey86 و نیز با DEC Alpha  ، پردازشگرهای ultra SPARC  توسط میکروسیستم های sun ، itanium  یک سیستم عملیاتی کامپیوتر شخصی است که توسطBe incorporated  در سال 1990 به عنوان یک meads  عرضه شد . یک OS نوشته شده در گرجدیدUnix  می باشد این یک سوء تفاهم متداولی است که  به خاطر گنجاندن Bes  از پوسته فراوان Bash ناشی شده است و همگی FAT را پشتیبانی می کنند و اکثرا" پشتیبانی برای V FAT و FAT32را کمی پس از اینکه نسخه های مناسب Windows عرضه شدند، بدست آوردند. توزیع های اولیه Linux نیز از یک فرصت پشتیبانی میکند به نام DOS DOSSOMS DOS که یک درایور فایل سیستم است برای Linux  که ویژگی های بسیار پیشرفته تر یک فایل سیستم را شبیه سازی می کند در حالیکه از یک پارتیشن FAT شیوهء MS_DOS استفاد می کند. نسبت های دسته می خواهد فایل اضافی و نام های طولانی در فایل هایی به نام Linux  ذخیره می شوند. یک فایل وجود دارد که چیزی شبیه از FAT با خواص فایلunit نمی باشد که در یک فایل جداگانه به نام -1:nux… - ذخیره شده است UMSDOS  اکثرا" پس از روانه بازار شدن U FAT  افت کردند گرچه هنوز در Linux Kernels Linux mixed TuX ایجاد شده با Larry Ewing ایجاد می شود . در محاسبه Linux Kernel   یک سیستمot   Kern عملیاتی شبیه Unix    است که توسط Tovvalds  Lines  در سال1991 ایجاد شد و متعاقبا" ارائه دهندگان سراسر دنیا ، و این ابتدا" منابع توسعه یافته بود. سیستم عملیاتیSX Mac Oُ نیز از فایل سیستم های FAT د رحجم هایی به غیر از bool disk ، حمایت می کند.

    از زمانی که Microsoft ، نا پیوستگی حفظ DOS  با Windows ME را اعلام کرد، این احتمال وجود نداردکه هیج نسخه جدیدی ازFAT ظاهر شود به سیستم فایل NTFS که برای خط NT Windows ارائه شد برتر است ازFAT از نقطه کارائی ، عملکردو اعتبار پذیری ب اینحال FAT احتمالا" برای مدت طولانی وجود دارند زیرا یک سیستم فایل ایده آل است برای درایورهای کوچک مثل فلاپی ها. همچنین در ذخیره های قاب حرکت برای ابزارهای غیر کامپیوتری هم بکار می رود از جمله کارت های حافظه سریع برای دوربین های دیجیتال . درایوهای USB  و مشابه آن

    نتایج بری: کامپیوتر+fat64

    متحرک سازی:

    این متحرک سازی در 10 فریم در هر ثانیه حرکت می کند. این انیمیشن در 2 فریم در هر ثانیه حرکت می کند ، در این سرعت ، فریم ها ی انفرادی می بایست قابل مشاهده باشند . انیمیشن به فرایندهای اشاره دارد که در آن هر فریم از یک فیلم یا فیلم سینمایی به طور انفرادی تولید می شود.

    ساختار:

    اصطلاحی است که تاریخ مشخص دارد گرچه به طور مستقیم مربوط است، همهء معانی آن امروزه کاربرد دارند . ساختار در کاربرد اولیه و سنتی است؛ هنر و علم طراحی ساختمان ها اشاره دارد .

    واحد حساب منطق:

    ALU در این جا به معنای دیگری دارد: واحد منطقی و ریاضی-ALV یکی از مولف های اصلی هسته واحدهای پردازش مرکزی می باشد قادر به محاسبه نتایج انواع گسترده محاسبات معمول می باشد.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله جدول تخصصی فایل(FAT)

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله جدول تخصصی فایل(FAT), مقاله در مورد تحقیق مقاله جدول تخصصی فایل(FAT), تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله جدول تخصصی فایل(FAT), مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله جدول تخصصی فایل(FAT), تحقیق درباره تحقیق مقاله جدول تخصصی فایل(FAT), مقاله درباره تحقیق مقاله جدول تخصصی فایل(FAT), تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله جدول تخصصی فایل(FAT), مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله جدول تخصصی فایل(FAT) ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله جدول تخصصی فایل(FAT)
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت