تحقیق مقاله ارائه دهنده خدمات اینترنت با ترجمه

تعداد صفحات: 42 فرمت فایل: word کد فایل: 9125
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۱۹,۵۰۰ تومان
قیمت: ۱۴,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله ارائه دهنده خدمات اینترنت با ترجمه

    یک ارائه دهنده سرویس اینترنت (به طور اختصار ISP که به آن ارائه دهنده دسترسی به اینترنت یا IAP نیز می گویند ) یک شرکت یا سازمانی است که دسترسی مشتریان را به اینترنت و خدمات مربوط به آن فراهم می کند . در گذشته بیشتر ISP ها بوسیه شرکتهای تلفن کار می کردند . اینک ISP ها می توانند بوسیله هر فرد یا گروهی که دارای پول و تجربه کافی هستند شروع شوند . علاوه بر دسترسی به اینترنت از طریق انواع تکنولوژی های مختلف همانند شماره گیری و DSL آنها ترکیبی از خدمات شامل ارسال اینترنتی ثبت نام دومین و هاستینگ ، میزبانی وب ، و Collocation را نیز ممکن است ارائه دهند .

    گزینه های اتصال ISP :

    ISP ها از انواع تکنولوژیها برای قادر ساختن مشتریان در ارتباط به شبکه اشان استفاده می کنند برای کاربران خانگی عمومی ترین گزینه شامل شماره گیری DSL ( بطور عمومی ADSL ) دسترسی بی سیم پهنای باند ف مودم کابلی و ISDN (بطور عمومی BRI) می باشد . برای مشتریان که نیازهای بیشتری دارند ، همانند شرکت متوسط بزرگ یا سایر ISP ها ، DSL (اغلب HDSL یا ADSL) اترنت ، مترواترنت ، اترنت ، گیگابایت ، فریم رله ATM , (PRI BRI)IDSN دسترسی به اینترنت از طریق ماهواره و SONET عمومی تر است . با افزایش عمومی شدن دانلود موسیقی و تصاویر آنلاین و تقاضای عمومی برای بارگذاری سریعتر صفحات اتصالات با پهنای باند بزرگتر نیز عمومی شده است . ISP ها چگونه به اینترنت متصل می شوند .

    همانند مشتریان که برای دسترسی به اینترنت پول پرداخت کنند ، خود ISP ها هم به ISP های رده بالاتر برای دسترسی به اینترنت پول پرداخت می کنند . در ساده ترین حالت یک اتصال واحد به یک ISP رده بالاتر با استفاده از یکی از تکنولوژی های توضیح داده شده در بالا برقرار می شود و ISP از این اتصال برای فرستادن و دریافت هر گونه اطلاعات به یا از بخشهای از اینترنت در شبکه خود استفاده می کند . به همین ترتیب ISP رده بالاتر از یک اتصال بالاتر خود استفاده می کند یا به سایر مشتریان (معمولا سایر ISP ها ) متصل می شود تا امکان حرکت اطلاعات را از منبع تا مقصد فراهم کند .

    در واقع وضعیت اغلب بسیار پیچیده است . برای مثال ISP هایی با بیش از یک نقطه حضور (POP) می توانند اتصالات جداگانه ای برای یک ISP بالاتر در POP های چندگانه داشته باشند یا اینکه آنها مشتریانی از ISP های بالاتر چند گانه باشند و اتصالاتی را برای هر کدام از POP ها دارند . ISP ها می توانند به صورت PEERING باشند که در آن ISP های مختلف از طریق یک نقطه peering یا نقطه مبادله اینترنتی (IX) به یکدیگر متصل شوند و اجازه دهند اطلاعات بین شبکه خودشان بدون هیچ گونه هزینه ای نسبت به سایر اطلاعات مسیر یابی می شوند معمولا برای اطلاعاتی که بایستی به ISP های بالاتر منتقل شوند از طرف ISP بالاتر هزینه ای اعمال می شود . ISP هایی که نیازی به رده بالاتر ندارند و فقط دارای مشتری و یا peer ها هستند را ISP ، Tier می گویند که نشان دهنده آن است که ISP ها در رده سلسله مراتب اینترنت قرار دارند . روتور ها ، سوئیچها ، پروتکلهای مسیریابی اینترنت در مدیران با تجربه شبکه همگی برای اطمینان از اینکه اطلاعاتی بهترین مسیر در دسترس را دنبال می کنند و ISP های می توانند یکدیگر را در اینترنت ببیند دارای نقش هستند .

    ISP واقعی : یک ISP واقعی (VISP)خدمات را از یک ISP دیگر (که برخی اوقات یک ISP عمده فروش یا مفهومی مشابه با این نامیده می شود ) خریداری می کند تا به مشتریان SVISP اجازه دسترسی به اینترنت را از طریق یک یا چند نقطه حضور (POP) که مالک شده اند یا بوسیله ISP عمده فروش اداره می شوند را فراهم کنند . برای ارائه از این نوع خدمت مدلهای مختلفی وجود دارد ، برای مثال ISP عمده فروش می تواند دسترسی به شبکه را از طریق مودم شماره گیری POP ها یا  DSLAM های نصب شده در مراکز تلفن برای کاربران انتهای فراهم آورند و ترافیک کاربر نهایی را مسیر یابی سوئیچ و یا تونل به سمت شبکه VISP نماید در برخی شرایط آنها می توانند ترافیک را به سمت مقصد خودشان مسیر یابی کنند . در مدل دیگر VISP  هیچ ترافیکی را مسیریابی نمی کند و فقط نیاز به ارائه عملیات AAA (شناسایی تایید و حسابداری ) همانند هر خدمت با ارزش افزوده همانند ایمیل یا میزبانی وب دارد . چنین ISP می تواند از POP ها ی خود برای ارائه یک خدمت و از یک مدل VISP برای ارائه خدمت دیگر یا از ترکیبی از هر دو برای ارائه یک خدمت در مناطق مختلف استفاده می کند . سرویس ارائه شده بوسیله ISP عمده فروش در یک مدل VISP با آنچه که بوسیله ISP بالاتر ارائه می شود حتی در برخی حالات که هر دو در یک شرکت قرار گرفته اند متفاوت است . آنکه مقدم است اتصال را از کاربر فرضی نهایی به اینترنت یا به کاربر نهایی ISP برقرار می کند و آنکه موخر است اتصال از کاربر نهایی ISP به تمامی یا بخشی از بقیه اینترنت متصل می کند .

    یک VISP می تواند ترجیح دهد که یک خدمت کاملا خودکار White label را برای هر فردی بدون هیچ هزینه یا حداقل هزینه برای راه اندازی ارائه دهد . ISP واقعی خدمتی را که از طریق تلفن باعث کسب در آمد می شود را ارائه می دهد . ISP واقعی خدمتی را که از طریق تلفن باعث کسب در آمد می شود را ارائه می دهد و درصدی از در آمد کسب شده را با مالک VISP شرکت می شود . تمامی جنبه های تکنیکی با این موضوع مرتبط هستند که مالک VISP موارد مرتبط با تبلیغ خدمت را محول کند  . این نوع خدمت را با اینحال به سمت عمومی شدن دسترسی نامحدود به اینترنت با نرخ ثابت می گویند .

    یک ISP چیست ؟

    یک ISP شرکتی است که در قبال ارائه دسترسی به اینترنت برای مشترکین به صورت ماهانه یا سالیانه از آنها هزینه دریافت می کند . یک ISP می تواند دسترسی به اینترنت را از طریق شماره گیری کابل DSL یا سایر روشهای دیگر ارائه دهد . برخی از ISP ها محلی هستند در حالیکه بقیه ملی می باشند . ISP ملی دسترسی را برای کل ملت فراهم می کند در حالیکه یک ISP محلی فقط برای مشترکینی که در یک ناحیه محدود جغرافیایی قرار دارند سرویس دهی می کنند

    زمانی که در جستجوی یک ISP هستیم اولین چیزی که مورد توجه قرار می گیرد نوع دسترسی آن است . برخی از ISP ها فقط دسترسی از طریق شماره گیری را که کندترین نوع اتصال است را در اختیار قرار می دهند . اگر شما بخواهید از سرویس کابلی استفاده کنید بایستی با ارائه دهنده تلویزیون کابلی محلی خودتان هماهنگ کنید تا ببینید آیا دسترسی کابلی امکان پذیر است برای سرویس DSL شما چندین انتخاب دارید یا اینکه ممکن است DSL هنوز در منطقه شما در دسترس نباشد . برای رفع این مشکل می توانید با شرکت تلفن خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید خطوط تلفنی محلی را به روز کنند .

    هر ISP دارای یک رویه شخصی قرار داد انواع خدمت (TOS) است که مشترکان بایستی قبل از اینکه عضویتشان پذیرفته شود با آن موافقت نمایند رویه شخصی می گوید که شرکت می تواند نمی تواند اطلاعات شخصی را بهنگام عضو شدن جمع آوری کند 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله ارائه دهنده خدمات اینترنت با ترجمه

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله ارائه دهنده خدمات اینترنت با ترجمه , مقاله در مورد تحقیق مقاله ارائه دهنده خدمات اینترنت با ترجمه , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله ارائه دهنده خدمات اینترنت با ترجمه , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله ارائه دهنده خدمات اینترنت با ترجمه , تحقیق درباره تحقیق مقاله ارائه دهنده خدمات اینترنت با ترجمه , مقاله درباره تحقیق مقاله ارائه دهنده خدمات اینترنت با ترجمه , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله ارائه دهنده خدمات اینترنت با ترجمه , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله ارائه دهنده خدمات اینترنت با ترجمه ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله ارائه دهنده خدمات اینترنت با ترجمه
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت