تحقیق مقاله اصول مدیریت و سرپرستی

تعداد صفحات: 7 فرمت فایل: word کد فایل: 9832
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مدیریت
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله اصول مدیریت و سرپرستی

    ساختار روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

    مدیریت کل روابط عمومی و امور بین‌الملل در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به صورت ساختار ستاد وصف می‌باشد بدین گونه که چهار معاونت با عنوان‌های 1- معاونت انتشارات و تبلیغات و 2- معاونت امور بین‌الملل و 3- معاونت آموزش و پژوهش و 4- معاونت ارتباطات و رسانه‌ها که همگی تساوی می باشند و در زیر مجموعه هر کدام از این معاونت‌ها دو 2 نفر کارشناس قرار دارند.

    طبق سیاست مدیریت سازمان فرهنگی هنری تهران به 4 منطقه تقسیم شده است:

    1- منطقه شمال 2- منطقه جنوب 3- منطقه شرق 4- و منطقه غرب و این مناطق هر کدام یک مدیر که به صورت تساوی نسبت به زیر مجموعه منطقه خود و همچنین نسبت به مدیریت کل روابط عمومی به صورت صف می باشند.

    در زیر مجموعه‌ هر مدیر منطقه (شمال) رؤسای مراکز ویژه – کتابخانه‌ها و فرهنگسراها هستند. و این رئیس‌ها به صورت صف با مدیر منطقه شمال (شاو) در ارتباط هستند. سلسله مراتب گزارشات و عملکردها از پائین به بالا یعنی از مراکز ویژه مثل نگارخانه‌ها – خانه فرهنگ‌ها – موزه‌ها و فرهنگسراها و کتابخانه‌ها به مدیر منطقه گزارش می‌گردد. گزارش‌ها شامل برنامه‌های اجرا شده – برنامه‌های در حال اجرا و همچنین اخبار منتشره در روزنامه‌ها و محلات را به صورت بولتن در 3 نسخه همراه با عکسها و اخبار تایپ می‌نمایند یک نسخه از آن گزارش در خود آن مرکز جهت آرشیو نگهداری می‌شود. و 2 نسخه دیگر به مدیر منطقه ارسال می‌گردد. و یکی از آن گزارش در آرشیو روابط عمومی مدیر منطقه شمال و دیگری سپس از تائید توسط مدیریت منطقه شمال به دفتر مدیر کل روابط عمومی سازمان ارسال می‌گردد.

    محدوده ساختار مدیریت روابط عمومی

    همانطور که از نام مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل پیدا است ساختار روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران محدود بلند و بین‌المللی می‌باشد و با کشورهای دیگر از لحاظ فرهنگی- اجتماعی و هنری در ارتباط می‌باشند.

    شایان ذکر می‌باشد که مدیر کل روابط عمومی دارای مشاور نمی‌باشد.

    نمودار سازمان گسترده و بلند در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این نمودار ریاست سازمان در راس هرم مدیران صف قرار دارد. و در پست‌های پائین‌تر به صورت سلسله مراتب مدیران تساوی و مشاورین ریاست سازمان و معاونت فرهنگی و معاونت پشتیبانی و معاونت هنری و همچنین مشاور و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و در زیر مجموعه 8 نفر مشاور با  تخصص‌های مختلف قرار دارند و در زیر مجموعه مشاورین مدیران و سرپرستان و مدیران پیمانکار قرار دارند.

    (نمودار در فایل اصلی موجود است )

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله اصول مدیریت و سرپرستی

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله اصول مدیریت و سرپرستی, مقاله در مورد تحقیق مقاله اصول مدیریت و سرپرستی, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله اصول مدیریت و سرپرستی, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله اصول مدیریت و سرپرستی, تحقیق درباره تحقیق مقاله اصول مدیریت و سرپرستی, مقاله درباره تحقیق مقاله اصول مدیریت و سرپرستی, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله اصول مدیریت و سرپرستی, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله اصول مدیریت و سرپرستی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله اصول مدیریت و سرپرستی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت