تحقیق مقاله رایگان تاریخ و فواصل کاشت جعفری

تعداد صفحات: 1 فرمت فایل: word کد فایل: 13963
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کشاورزی زراعت
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان تاریخ و فواصل کاشت جعفری

    تاریخ و فواصل کاشت جعفری

    زمان کاشت جعفری در سبزیکاری های بزرگ و در مناطق معتدله در بهار و گاهی نیز در پائیز است جعفری را در ردیفهایی به فاصله 15 تا 20 سانتی متر روی ردیف میکارند.فاصله بین ردیفها در کشتهای مکانیزه 25 سانتی متر است.

    کاشت

    تکثیر جعفری به سهولت از طریق کاشتن دانه صورت می گیرد. مقدار بذر با توجه به نوع کشت و جنس خاک حدود 5/3 تا 6 و گاهی اوقات بین 8 تا 10 کیلوگرم در هکتار است.عمق کاشت 2 تا 3 سانتی متر است. بذر گیاه را از اسفند تا فروردین در ردیفهایی به فاصله 15 تا 25 سانتی متر روی ردیف می کارند فاصله بین ردیف ها در کشت های مکانیزه 25 سانتی متر است.بخاطر ظرافت بذرها و طولانی بودن مدت جوانه زدن آنها (حدود 3 هفته) در هر هکتار 4 کیلوگرم بذر مخلوط به ان می افزایند.

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان تاریخ و فواصل کاشت جعفری

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان تاریخ و فواصل کاشت جعفری, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان تاریخ و فواصل کاشت جعفری, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان تاریخ و فواصل کاشت جعفری, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان تاریخ و فواصل کاشت جعفری, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان تاریخ و فواصل کاشت جعفری, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان تاریخ و فواصل کاشت جعفری, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان تاریخ و فواصل کاشت جعفری, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان تاریخ و فواصل کاشت جعفری ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان تاریخ و فواصل کاشت جعفری
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت