تحقیق مقاله ساختن نمایش در power point

تعداد صفحات: 35 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18505
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۱۶,۵۰۰ تومان
قیمت: ۱۰,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله ساختن نمایش در power point

    ایجاد نمایش به کمک جادوگر

    با Power Point می توانید در چند دقیقه نمایش های جالب وحرفه ای بسازید. جادوگر والگوهایی که برای اینکار وجود دارند شما را دراین راه یاری خواهند رساند . باجادوگر AutoContent می توانید نوع نمایش (ا ستراتژی، فروش، آموزش، گزارشی، یاعمومی ) راانتخاب کنید با   Power Pointیک گزارش حرفه ای وچشمگیر برایتان بسازد . برای کار بااین جادوگر دو روش وجود دارد:

     اگر PowerPoint راتازه اجرا کرده اید ودیالوگ اولیه آن هنوز روی صفحه است آیتم  Auto Content  Wizard     راانتخاب کرده و   OKرا کلیک کنید.

    اگر این دیالوگ رابسته اید ،File|New را انتخاب کرده وبه برگه General بروید . روی آیکون     Auto Content Wizard دوکلیک کنید تا این جادوگر اجرا شود.

    بعد از شروع جاودگر Auto Content  ،مراحل ذیل را دنبال کنید:

    Next  راکلیک کنید.

    درصفحه بعد نوع نمایش را انتخاب کنید.(باانتخاب هر مقوله، انواع نمایش آنرا خواهید دید.) Next راکلیک کنید.

    درصفحه بعد ، نوع خروجی را انتخاب کرده وnext راکلیک کنید.

    درصفحه بعد عنوان نمایش را وارد کنید.

    اگر میل دارید هر اسلاید زیر نویس هم داشته باشد، آنرا در قسمت Footer بنویسید.

    اگر نمی خواهید تاریخ آخرین تغییر اسلاید یاشماره اسلاید در نمایش دیده شود به ترتیب گزینه های Date last Updated وSlide Number  را غیر فعال کنید.Next راکلیک کنید.

     Finishراکلیک کنید تاجادوگر  Auto Content نمایش خواسته شده را برایتان بسازد. برای رفتن به اسلاید مورد نظر در قاب   Outlineروی شماره آن کلیک کنید.

    ایجاد نمایش بکمک الگو های Power point

    با استفاده الگوهای Power Point می توانید کنترل بیشتری بر سبک وظاهر نمایش خود داشته باشید. لازم به گفتن نیست که یک نمایش بد می تواند حاصل مدتها زحمت وتحقیق را بر باد بدهد . با الگوهای Power Point می توانید طرح نمایش را هم خودتان بریزید وتصاویر آنرا انتخاب کنید. دونوع الگو در Power Point وجود دارد:

    الگو های نمایشی – اینها همان الگوهایی هستند که جادوگر Auto Content ازآنها استفاده می کند . در این الگوها می توانید طرح ، رنگ وچارچوب متن را کنترل کنید.

    الگوهای طراحی- در این الگوها فقط رنگ وطرح کلی اسلایدها از قبل تعیین شده است واضافه کردن محتویات هر اسلاید برعهده خود شماست.

    مراحل ایجاد نمایش بکمک الگوها را در ذیل می بینید:

    File|New راانتخاب کنید تادیالوگ New ظاهر شود.

    برای استفاده از الگوهای نمایشی به برگه Presentations وبرای الگوهای طراحی به برگهDesign Templates بروید.

    با انتخاب هر الگو، پیش نمایش آنرا درقسمت Preview خواهید دید را نگاه کنید.اگر در این قسمت پیام Click OK to Install Additional Templates and Create a New File را دیدید ، یا باید الگوی دیگری انتخاب کنید. یا CD نصب Office 2000 را در درایوCD قرار دهید.

    OK راکلیک کنید تا Power Point نمایشی بر اساس الگوی خواسته شده بسازد .

    اگر یکی از الگوهای نمایشی را انتخاب کرده باشید، اکنون آماده اید روی اسلایدهای آن کار کنید. اما یکی از الگوهای طراحی را انتخاب کرده اید، دیالوگ New Slide راخواهید دید . اسلاید مورد نظر را در قسمت Auto Layout انتخاب کرده وOK راکلیک کنید.

    ایجاد نمایش بدون کمک جادوگر

              اگر جادوگر های Power Point والگوهای آن خسته شده اید! می توانید بار طراحی ورنگ آمیزی اسلایدها راخود بردوش بکشید . این بیشتر بدرد آنهایی می خورد که از همه چیز ساده اش را دوست دارند. برای باز کردن یک صفحه نمایش خالی:

    منوی File را بازکرده وآیتمNew راانتخاب کنید.

    به برگه General بروید.

    روی آیکون Blank Presentation دوکلیک کنید.

    یکی از گزینه های Auto Layout راانتخاب کرده وOK راکلیک کنید.

     

     

     

    کار با اسلایدها و اشیا

    تغییر دادن نما

    نمای پیش فرض نمای NORMAL ، دارای سه قاب است که می توانید درآنها روی جنبه های مختلف اسلایدهاکار کنید. قاب Outline  جائیست که در آن روی ساختار نمایش کار می کنید تیترها و مطالب را طراحی می کنید و پاراگراف ها و اسلایدها را می سازید . قاب Slide  محل انتخاب اسلایدهاست . قاب Notes  جائیست که یادداشتهای گوینده را می نویسید .

    با استفاده از نماهای مختلف می توانید کارهایتان را راحتتر انجام دهید . برای تغییر دادن نما می توانید از منوی View  استفاده کنید یا روی دکمه های نما در گوشه چپ - پایین برنامه کلیک کنید . در   Power Point  چهار نمای مختلف وجود دارد :

    نمای Outline  - در این نما قاب Outline  قسمت اعظم فضا را به خود اختصاص خواهد داد . برای طراحی و بازآرایی لیست ها ، پاراگرافها و اسلایدها از این نما می توانید روی تک تک اسلایدها کار کرده و آنها را طراحی کنید .

    نمای Slide Sorter  - در این نما می توانید 12 اسلاید را در هر لحظه ببینید و این نما بهترین جا برای آرایش اسلایدها و یا نحوه گذار آنهاست . در این نما می توانید نحوه گذار اسلایدها ، انیمیشن و یا زمانبندی اسلایدها را هم ببینید .

     

     

     

    حرکت بین اسلایدها

              اگر ندانید چطور سریعاً از اسلایدی به اسلاید دیگر بروید، کارروی نمایش بسیارخسته کننده خواهد بود. روشهای که در ذیل خواهید دید در تمام نماها به جز نمای Slide Sorter قابل استفاده اند. در نمای Slide Sorter برای انتخاب هر اسلاید کافیست روی آن کلیک کنید. درنماهای دیگر می توانید برای رفتن به هر اسلاید چنین کنید:

    روی آیکون اسلاید ( آیکون سمت راست عنوان یا شماره اسلاید) کلیک کنید.

    شستی میله لغزشی را آنقدر بکشید تاشماره اسلاید مورد نظر شما دیده شودوسپس آنرا رها کنید.             

    روی دکمه Next Slide یا Previous Slide کلیک کنید.

    از کلیدهای  Page Upیا Page Down استفاده کنید.

    پنجره اسلاید مینیاتوری

    بااین ویژگی می توانید نمای کوچکی از اسلاید را در گوشه راست - بالای پنجره Power Point ببینید برای دیدن اسلاید مینیاتوری ابتدا باید به حالت سیاه وسفید بروید، بنابراین آیتم      View |Black and White راانتخاب کنید. اینکار بصورت پیش فرض باعث ظاهر شدن پنجره اسلاید مینیاتوری خواهد شد. برای بستن یا باز کردن این پنجره می توانید از View|Slide Miniature استفاده کنید. والبته با دکمهClose  هم می توان این پنجره را بست.

    این ویژگی بخصوص زمانی مفید است که بخواهید علاوه برنمایش اسلایدهای خود آنها رابه صورت سیاه وسفیدهم چاپ کنید. بدین ترتیب خواهید توانست درطراحی اسلایدها از رنگهایی که باعث خراب شدن خروجی چاپی می شود پرهیز کنید .

    ساختن اسلاید حرفه ای

    power Point  دارای دهها مجموعه اسلاید حرفه ایست که می توانید از آنها بعنوان الگوی کارتان استفاده کنید . حتی می توانید از این الگوها برای نمایش هایی که قبلا طراحی شده هم استفاده کنید

    راه دیگری هم برای ایجاد تغییرات کلی در اسلایدها وجو دارد : اسلاید اعظم این اسلاید در واقع خود یک اسلاید واقعی نیست بلکه فقط چارچوبیست برای انجام کار . مثلا اگر می خواهید یک تصویر گرافیکی در تمام اسلایدهایتان دیده شود لازم نیست آن را در تمام اسلایدها بگذارید و فقط کافیست این تصویر را روی اسلاید اعظم قرار دهید .

     

    v      الگوی طراحی نمایش

    نمایش خود را هر طور که طراحی کرده باشید و در هر مرحله ای که باشید ، می توانید الگوی جدیدی به آن اعمال کنید . برای تغییر الگوی نمایش :

    Format|Apply Design Template  را انتخاب کنید تا دیالوگ Apply  Design Template   ظاهر شود .

    2-در لیست ، روی نام الگو کلیک کنید تا نمایی از آنرا در سمت راست دیالوگ ببینید .

    3-بعد از یافتن الگوی دلخواه Applay  را کلیک کنید .

    استفاده از AutoLayout

    دیدید که الگو می تواند ترکیب رنگ و طراحی تمام یک نمایش را تحت تاثیر قرار دهد ، در حالیکه با          AutoLayout می توانید ساختار تک تک اسلایدها را کنترل کنید . مثلا اگر اسلایدی می خواهید که یک تصویر و یک نمودار داشته باشد . به اسلاید موجود هم می تواند AutoLayout را اعمال کرد . برای این منظور

    اسلاید مورد نظر را در نمای Normal  یا Slide  باز کنید

    Format|Slide Layout  را انتخاب کنید تا دیالوگ Slide Layout باز شود .

    روی طرح مورد نظر کلیک کنید .

    دکمه Applyرا کلیک کنید ، Power Point: طرح خواسته شده را به اسلاید اعمال می کند .

    ایجاد اسلاید جدید با LutoLayout :

    محل قرار گرفتن اسلاید جدید را انتخاب کنید (اول یا آخر نمایش یا بین دو اسلاید موجود ).

     دکمه New slide  در میله ابزار را کلیک کرده یا    Ctrl+M  را بزنید (اگر میل داشته باشید از New slide Insert|  هم می توانید استفاده کنید). دیالوگ New slide  ظاهر خواهد شد ، این دیالوگ اساسا شبیه دیالوگ   Layout slide  است .

    طرح مورد نظر را انتخاب کرده و OK  را کلیک کنید تا یک اسلاید خالی روی این طرح ایجاد شود .

    حذف اسلاید

    حذف اسلاید (یا اسلایدها ) در هر نمایی ممکن است . ابتدا ، اسلاید مورد نظر را انتخاب کنید . اگر آنها بیش از یکی هستند Ctrl  را گرفته و بقیه اسلایدها را هم انتخای کنید . Delet  را بزنید .

    دستکاری اسلاید اعظم

    هر نمایش یک اسلاید اعظم دارد که ظاهر کلی آنرا کنترل می کند . اسلاید اعظم تمام اطلاعات فرمت نمایش ، از قبیل رنگ و طرح زمینه ، را در خود دارد . این اسلاید دارای تمام عناصر AutoLayout هم هست . برای دستکاری در اسلاید اعظم مراحل ذیل را دنبال کنید :

    1- View|Master|Slide Master   را انتخاب کنید تا دیالوگ Slide Master  ظاهر شود  نگاه کنید .

    2- هر تغییری میل دارید در اسلاید اعظم بدهید (هر کاری با یک اسلاید معمولی بتوایند بکنید با اسلاید اعظم هم می توانید ).

    3- بعد از آن که کارتان تمام شد   Close  را کلیک کنید تا به نمای Normal  برگردید .

    مهمترین اجزاء اسلاید اعظم ، ناحیه Title  و ناحیه Object  است ناحیه Title حاوی تمام مشخصات عنوان اسلاید است : اندازه ، نوع ، سبک و رنگ . ناحیه Object  حاوی فرمت متن بدنه اسلاید است . در اکثر الگوهای ، Power Point این ناحیه مختص پاراگرافها و لیستهای متن (با تمام مشخصات آنها) است .

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله ساختن نمایش در power point

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله ساختن نمایش در power point, مقاله در مورد تحقیق مقاله ساختن نمایش در power point, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله ساختن نمایش در power point, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله ساختن نمایش در power point, تحقیق درباره تحقیق مقاله ساختن نمایش در power point, مقاله درباره تحقیق مقاله ساختن نمایش در power point, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله ساختن نمایش در power point, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله ساختن نمایش در power point ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله ساختن نمایش در power point
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت