تحقیق مقاله Power Point

تعداد صفحات: 17 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 20648
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله Power Point

    مقدمه

    Power Point  ابزاری است که ما را در زیبا تر کردن و اسان تر کردن پروژه ها ، ارائه ها و .. و همچنین در تفهیم هر چه بیشتر به بیننده یاری می کند . این نرم افزار نسخه های متفاوتی را به بازار عرضه کرده است که مورد بحث ما 2000 Power Point می باشد . 2000 Power Point در مورد سازماندهی اطلاعات جهت انتقال به بینندگان ما را یاری می کند . به وسیله این ابزار می توانیم تصاویر بصری ، متحرک سازی شده ، اسناد کمکی و ابزارهای سمعی را برای بهتر نمودن ارائه کار خود به کارگیریم . عملیات ساخت اسلاید های ارائه کارتها کاری نیست که میتوانیم از طریق  Power Point انجام دهیم بلکه این محصول تعداد زیادی از ابزار های قالب بندی و ایجاد اشیاء که در سایر برنامه های نیز موجود می باشد شامل می باشد همچنین شامل تعداد زیادی تصاویر و قطعات صدا می باشد که میتوانید جهت زیباسازی ارائه کار خود از آنها استفاده کنیم .

    چند ویژگی وجود دارد که در نسخه های قبلی Power Point نبوده و در نسخه 2000 آن ایجاد شده است این ویژگیها عبارتند از :

    Font Drop – Down list dipboard

    نمونه از نوع فونت را نشان میدهد که شامل چندین ورودی می باشد .

    Detect and repaire

    مانند Help عمل کرده و ما را در رفع و شناسایی خطا یاری می کند .

    Toolbar enhancements

    سفارش سازی نوار های ابزار اکنون به سادگی انجام می گیرد و بایتهای که میتوانید آنها را جدا سازید نیز اضافه شده اند .

    Online Collaboration

    یک گزینه جدید تحت منوی Tool که net meeting را فعال می سازد .

    آنها خطوط ساده ترسیم در رابطه با اشیاء تجاری می باشد .                                     Autoshapes

    Normal view نمای ترکیبی از Oneline View و Slid View. New normal View ، nots page view بر روی یک صفحه تصویر می باشد . پس از آشنایی با این حالت مشاهده از فقدان آن در نسخه های قبلی متعجب خواهید شد .

    جهت به نمایش گذاشتن ارائه کار بر روی شبکه      Online boardcasting

    یک گزینه جهت برقراری یک نمایش اسلایدی به وسیله پروژکتور

      projector wizard

    جداولی را برای ارائه کار می توان ایجاد کرد و نیازی به استفاده از جداول درونی سازی شده word نداشت .                                                                  enhaneed table

    enhanced buldets and new numbring format

    برای استفاده از بولت ها جهت قالب بندی می باشد . نمادها تقریبا معادل نمادهای نسخه های قبل می باشد .

    2000 Power Point علاوه بر لیست گذاری بولت ها ، لیست گذاری شماره ها را نیز فراهم ساخته است.

    مراحل انجام کار در Power Point ( شروع 2000 Power Point از طریق دکمه start )

    1 دکمه start  را کلیک کنید

    2 از منوی ورودی program را برگزینید.

    3 microsoft power point را کلیک کنید.

    هر بار که 2000 Power Point را اجرا مینمایید یک پیغام در مورد انتخاب نوع ارائه کار از شما سئوال می پرسد . در حال حاضر blanx presentention و سپس ok را کلیک نمایید.

    استفاده از office  بر روی Web

    یکی از ویژگیهای 2000 Power Point گزینه Microsoft on the web  می باشد که بر روی منوی help موجود است . اگر به اینترنت دسترسی دارید گزینه بسیار خوبی برای دستیابی به اشیاء رایگان ، خبرهای جدید جواب به سئوالات متداول ، دریافت کمک و موارد بیشتر می باشد جهت استفاده از Microsoft on the web گزینه های help . office  on the web از نوار منو را انتخاب نمایید توجه داشته باشید باید قبل از استفاده از این گزینه به اینترنت متصل باشید.

    شروع Auto content Wizard

     

    با شروع  2000 Power Point کادر مکالمه Power point به نمایش گذاشته می شود    ( شکل 1 ) می توانید با استفاده از این کادر مکالمه روش شروع کار را انتخاب نمایید . گزینه های اصلی شما ایجاد یک ارائه کار جدید و یا باز کردن یک ارائه کار موجود می باشد . این کادر مکالمه در هر بار استفاده از Power Point ظاهر شده و پس از نخستین نوبت ظاهر شدن ناپدید شده تا شروع مجدد

     power point .

    گزینهwizard   Auto conrent بهترین شروع یک ارائه کار می باشد این گزینه یک راهنما با چندین صفحه تصویر جهت ایجاد یک ارائه کار حرفه ای می باشد که شما را به سئوالات مربوطه در مورد ایجاد یک ارائه کار حرفه ای راهنمایی می کند . می توانید از چند الگوی تعریف شده از قبل نیز استفاده کنید که شامل ایده ها ، متون شروع ارائه کار قالب بندی و سازمان دهی می باشد.

    نوارها

    در Power Point نوارهای زیادی هر کدام با کاربرد متفاوت وجود دارد ما چندین نوار را در زیر توضیح می دهیم .

    1 نوار منو

    در این نوار می توان فرمانهای  Power Point را انتخاب کرد این نوار شامل دکمه های maximize . minimeze . close می باشد این دکمه ها بر روی پنجره ارائه کار تاثیر گذار می باشند و بر برنامه Power Point که دکمه های نوار title آن را کنترل می کند اثر ندارد . در منوهای فهرستی تحت عنوان insert . view . Edit , file , help , slide , tools, format می توان اکثر فرمانهای  Power Point را پیدا کرد . پس از کلیک کردن هر یک از عناوین منوی اصلی می توان سایر اقلام را تحت آن منو با قرار دادن نشانه گر موس بر روی عناوین مشاهده کرد.

    2 نوار عنوان

    کار این مواد به نمایش گذاشتن عنوان ادامه کار شما و نام برنامه کاربردی می باشد . این نوار در بالای صفحه تصویر قرار گرفته است . عنوان یک نام کلی می باشد . نوار عنوان شامل دکمه های restore / maximize . minimize و close درست راست تصویر برنامه کاربردی 2000 Power Point می باشد.

    3 نوار ابزار

    نوارهای ابزار شامل دکمه های کوچک با تصاویر گرافیکی بر روی آنها می شوند . 2000 Power Point شامل چندین نوار ابزار از قبل تعریف شده می باشد 2000 Power Point انعطاف پذیری کامل را در اختیارتان می گذارد که می توانید هریک از نوارهای ابزار سفارشی یا نوار ابزار شخصی خود را ایجاد نمایید . سه نوار ابزار اصلی عبارتند از standrd . formating . drawing .

    4 نوارهای مرور

    این نوارها برای مرور ارائه کار جاری استفاده می شوند ، با کشیدن دکمه مرور در نوار مرور عمودی  Power Point  به به نمایش گذاشتن screen tips اسلاید مورد نظر جهت نمایش را مشخص می کند.

    5 – نواروضعیت

    این نوار در پایین پنجره  Power Point قرار گرفته است و سه نوع اطلاعات را به نمایش می گذارد .

    1 اسلاید جاری که مشغول کار با آن می باشید و تعداد کل اسلایدهای موجود در ارائه کار را .

    2 نوع طرح اسلاید جاری را

    3 در صورت فعال بودن speld check as you type یک شمایل کوچک مانند یک کتاب را با یک علامت بازگشت به صفحه کتاب ، در غیر اینصورت ، اطلاعاتی را در قسمت سوم مشاهده نخواهید کرد.

    شروع یک ارائه کار جدید

    اگر می خواهید یک ارائه کار جدید را در بین یک  نوبت کاری ایجاد کنید مراحل انجام کار به شرح زیر می باشد :

    شروع کار جدید را وسیله Auro conters wizard  شرح می دهیم : 

    1 ‌ file . new جهت ظاهر شدن کادر مکالمه new presentation را انتخاب کنید .

    2 کلید tab مربوط به General  را در صورتی که قبلا به نمایش گذاشته نشده کلیک کنید.

    3 -‌Auto conrend wizard را کلیک کنید.

    4 – OK را جهت شروع wizard کلیک نمایید.

     

    طرح ارائه کار

    الگوها که می توان آنها را طرح ارائه کار نمایید طرح یک دست و ثابتی را برای اسلایدها مرام می سازد برای انتخاب یک طرح ارائه کار مناسب جهت انجام کارتان مراحل زیر را پیش گیرید ( شکل 4 )

    1 file . new را جهت ظاهر شدن مکالمه new predentation را از منو انتخاب کنید.

    2 کلید tab مربوط به design template   را کلیک نمایید.

    3 طرح مورد نظر را انتخاب کنید و OK را بفشارید.

    ارائه کار خالی

    با شروع یک ارائه کارجدید شاید مجبور باشید  بیش از حد نیاز بر روی ارائه کار وقت صرف نمایید از Autocontent wizard یاطرحهای از پیش ساخته شده می توان استفاده کرد. در هر حال جهت باز نمودن یک ارائه کارخالی مراحل زیر را پیش گیرید.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله Power Point

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله Power Point, مقاله در مورد تحقیق مقاله Power Point, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله Power Point, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله Power Point, تحقیق درباره تحقیق مقاله Power Point, مقاله درباره تحقیق مقاله Power Point, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله Power Point, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله Power Point ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله Power Point
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت