تحقیق مقاله کنترل مارپیچی تلمبه های تزریقی پخش کننده

تعداد صفحات: 16 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 19280
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی برق
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله کنترل مارپیچی تلمبه های تزریقی پخش کننده

    کنترل مار پیچی تلمبه های تزریقی پخش کننده همیشه یک بخشی از پیستون و تیغه ایی هستند همان طوری که طراحی شده در عناصر تکی در فشار های بالا در همه قسمت های استوانه ای ماشین ذخیره می شوند تا اینکه بتوانند به طور فوق العاده به هم فشرده شوند .

    قسمت های مار پیچ ها و سکان ها و گرد ن بند حجم سوخت تزریق کننده آن را میزان می کند در این تقطه گردش در چیزی که از سوخت تخلیه می شود به وسیله ی زمان بخشی دستگاه هیدرولیک مشخص می شود.

    کنترل مکانیکی به هم فشرده می شوند با یک مکانیزم الکتریکی ( دلالت دارد به مکش مدل های کنترل کمی برای تلمبه های تزریق پخش کننده ) که کنترل  جاری را فراهم می کند ، ویژگی اساسی تلمبه تزریق نگهداری و تعمیر وزن پایین را طراحی می کنند و ابعاد به هم فشرده شده ر ا. این نوع تلمبه های سری  VE را می سازند . این طراحی جایگزین سری تلمبه EP / VA در 1975 می شود .

    در طی این سال ها یک میانگین را طراحی کرده اند مهندسین پیشرفته در نظر داشتند که به تقاضای ملاقات شده نیز وقتی داده شود این مکانیزم ها ی  الکتریکی در سال 1978 ظهور یافته اند ( شکل 2)

    شروع شده به بسط بزرگتری در اجرای تلمبه های پخش کننده VE   نهایی یا بالقوه .

    در این دوره در نیمه ماه سال 2002 تقریبا"42 میلیون از تلمبه های VE  در BOSCH

    ساخته شده به خوبی هر سال بیش ازیک میلیون از  این تلمبه های معتبر ما فوق از خط های تولیدی در جهان پدیدار شده است تلمبه تزریقی سوختی تحت فشار قرار داده است سوخت دیزلی را ، که آن برای تزریق آماده کند .

    این تلمبه ها سوخت را در طول فشار بالا ی تزریق خطی به تولید آب پخش کن ها که به اتاق احتراق تزریق می کند فراهم می کند.

     شکل مراحل احتراق در ماشین های دیزل به چندین عامل بستگی دارد :

     شامل گنجایش سوخت تزریقی ، روشی که استفاده می شود بر تراکم محل سوخت و راهی که در چیزی که این سوخت را در اتاق احتراق تزریق می کند .

     

    انتقاداتی در این مراحل هست : 

    زمان وطول تزریق کننده سوخت

    نقطه ای در چیزی که احتراق شروع می شود

    نمونه پخش کننده ها در اتاق احتراق

    حجم سوختی مه تزریق می کند برای هر درجه از راه میل لنگ

    حجم کامل سوخت که با عوامل بار ماشین مرتبط است

     

     صفحه 1 شکل 1 :

    دستگاه VE.. F  کنترل مکانیکی تلمبه تزریقی پخش کننده در موتور ماشین چهار استوانه یا سیلندر

    تلمبه راننده -  مدخل سوخت -  پدال گاز -  سوخت برگشتی -  فشار بالای سوخت خطی –

    تولید آب پخش کن ها

    (تصاویر در فایل اصلی موجود است)

    دستگاه  VE … EDC تیغه پیستون تلمبه تزریقی پخش کننده با مکانیزم الکتریکی

    تیغه پیستون تلمبه تزریق کننده

    مکانیزم الکتریکی

     

    کاربر دها و نصب یا برقراری :

    چرخش سریع موتورها با مکانی که محدود شده هستند .یکی از کاربردهایی که ربای کنترل مارپیچی تلمبه است این تلمبه صفر می کند سوخت در هر دو تزریق کننده های مستقیم ( DI) و قدرت پیش اتاق ( IDt)

    شکل کاربردها و تلمبه های تزریق سوخت تعریف می شود : به وسیله ی این عوامل به عنوان سرعت انفجاری و قدرت محصول و طراحی ماشین دیزلی تکی می باشد. تلمبه های تزریقی پخش کننده مناسب هستند در ماشین های مسافر بری و وسایل تجارتی وماشین های مربوط به کشاورزی ، کشش وقدرت های ساکن که تولید می کنند قدرت بالای KW  . 3  هر استوانه  این تلمبه های تزریق پخش کننده قابل دسترس با فشار بالا به مکان سرایت می شود برای ماشین 3000 استوانه ای حجم سوخت تزریقی ماکسیم هر ضربه 125 / NM3 هست.

    نیاز هایی برای فشار تزریق بر طبق ماشین های خاص که تغییر می کند (IDT0  DI )

    این فشار ها به اهرم های 150-350 میل می رسد.

    تلمبه پخش تزریق کننده به سواره پیچ سر تنپوشه مستقیما" در ماشین دیزلی است(شکل1)

    نیروی محرکه از میل لنگ انتقال داده می شود به تلمبه به وسیله ی دنده های تسمه یا چرخ دندانه کوچک ، با یک رشته یا زنجیر یا دندانه ی دور چرخ . بدون توجه به مراتب انتخاب شده آن مطمئن می کند که تلمبه همزمان با حرکت پیستون در موتور باقی بماند ( وسیله ی ارتباطی مثبت )

    در های ضربه ای ماشین های دیزلی سرعت چرخشی تلمبه نیمی از میل لنگ می باشد بیان شده را ه دیگر سرعت چرخشی تلمبه ها یک –  دو هست .

    تلمبه های تزریق پخش کننده برای هر دو مورد قابل دسترس است در جهت چرخش عقربه های ساعت و در جهت مخالف چرخشی عقربه های ساعت .

    هنگامی که تزریق کننده ها متوالی تغییر پذیرند بر طبق حرکت های چرخشی مستقیم . همه ی تزریق کننده های متوالی مسابقه ا ی همه با پیشرفت های هندسی مکان تحویلی به عبارتی از اشتباه اجتناب می کنیم با طرح موتور های استوانه ای . استوانه 1و2و3...

    تلمبه های پخش کننده تحویلی حمل می کند طرح های الفبایی  A وB وC و غیره

    مثال در موتورها ی چهار ضربه ای با کشش به عملیات 2و 4 و3و 1 وابستگی مکان های تحویلی به استوانه هست.                                                    

     

      A -1                       B -3                           C -4                   D -2

     

    خط های فشار بالا می چرخند از تلمبه تزریق کننده تولید آب پخش کن ها که نگه داشته می شوند ممکن است به کار گیرد که این هیدرولیک ها را فراهم کند

    این هست که چرا تلمبه تزریقی پخش کننده ها سواره بسته ای هست که در ماشین دیزلی استوانه را دور بزند .

    تلمبه های تزریقی پخش کننده روغن هستند . سوخت که می سازند بخش های نگه داری آزاد را از این جزء ترکیبی و سطح ها در تلمبه تزریق سوخت در مرحله فشار بالا که آب پخش کن ها هستند در هر دو ساخت تحمیل فقط تعداد کمی میلیون فیلتر ها را .

    به عنوان نتیجه آلودگی در سوخت می تواند در طول عمل تماس منفی داشته باشد . این ملاحظات ارائه دادند استفا ده حجم بالای سوخت ضروری هنگامی که یک فیلتر سوخت خاص می تواند طراحی کند که ملاقات کننده ی سیستم های تزریق سوخت فرد که نیازمند عوامل دیگری است این دو عنصری که ترکیب می شوند که ممانعت از خرابی جزء ترکیبی تلمبه ها و سوپاپ ها تحویلی و آب پخس کن که به کار می گیرد چهار عمل اگر چه از میان خدمات زندگی طولانی سوخت دیزلی می تواند جذ ب کندآب در محلول .

    در مجموع آب سوخت را وارد می کند از قبیل ، کمی از انقباض ، حاضر خواهد بود . در شکل نا محدود باید این آب وارد شود تلمبه تزریق سوخت فرسایش خراب را خواهد برد .این هست که چرا فیلتر ها ی خوب مجهز شده اند با یک دریچه که حیاتی هستند برای تلمبه تزریقی پخش کننده آ ب جمع آوری شده باید آهسته در دریچه بچکد  در فاصله مورد نیاز .

    افزایش و حجم عددی یا شهرت ماشین ها در ماشین های دیزلی در ما شین های مسافربری در نیاز یک اتوماتیک در بخش سیستم گرما یی نتیجه ای دارد

     این سیستم به کار می گیرد یک روشنایی گرما تکی که زمان آن آهسته می چکند آب جمع آوری شده را به آنجا می برد .

    عموما" هر دو سیستم تزریق سوخت و ماشین دیزلی به طور پیوسته در بار احتراق عمل که از اجرای ایده آل مراقبت می کند آن هست که چرا خط های سوخت تولید آب پخش کن ها باید در طول وسایل تعریف شود .

     

    مجموع قوانین نوع BOSCH برای تلبمه تزریقی پخش کننده

    ضمیمه کردن مجموع قوانین تلمبه پخش تزریق کننده برای درست بودن

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله کنترل مارپیچی تلمبه های تزریقی پخش کننده

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله کنترل مارپیچی تلمبه های تزریقی پخش کننده , مقاله در مورد تحقیق مقاله کنترل مارپیچی تلمبه های تزریقی پخش کننده , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله کنترل مارپیچی تلمبه های تزریقی پخش کننده , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله کنترل مارپیچی تلمبه های تزریقی پخش کننده , تحقیق درباره تحقیق مقاله کنترل مارپیچی تلمبه های تزریقی پخش کننده , مقاله درباره تحقیق مقاله کنترل مارپیچی تلمبه های تزریقی پخش کننده , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله کنترل مارپیچی تلمبه های تزریقی پخش کننده , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله کنترل مارپیچی تلمبه های تزریقی پخش کننده ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله کنترل مارپیچی تلمبه های تزریقی پخش کننده
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت