تحقیق مقاله احمدی نژاد - رئیس جمهور توحیدی

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: word کد فایل: 8270
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله احمدی نژاد - رئیس جمهور توحیدی

              امروز رئیس جمهور توحیدی بر خلاف برخی که حتی با لباس دین، شعارهای ارزشی نظام و انقلاب را فدای ژست های آنچنانی خود کردند، رهنمودهای امام(ره) و مقام معظم رهبری را سرلوحه سیاستهای خود قرار داده و دربرابر زیاده خواهی دشمنان می ایستد.   

    سومین حضور احمدی نژاد در امریکا، مصاحبه با شبکه های خبری آنجا چون سی ان ان، حضوردر دانشگاه کلمبیا و ایراد سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل مجموعاً دستاوردهای چشمگیری برای ایران به همراه داشت. بالاخص سخنرانی وی درجمع دانشگاهیان معتبرترین دانشگاه امریکا، کلمبیا، که اغلب سیاستمداران امریکا از آنجا فارغ التحصیل می شوند.

    در شرایطی که امپراتوری پنهان صهیونیسم اختیار سیاستگزاری رسانه های بزرگی چون فاکس نیوز، سی ان ان، بی بی سی و... را در دست دارد و بصورت مستمر با تبلیغات منفی علیه ایران سعی در جهت دهی افکار عمومی دنیا به سمت اهداف سیاسی خود دارد، و در حالی که در هفته های اخیر شاهد اوج گیری تهدیدات دشمنان علیه کشور و برنامه های هسته ای بودیم، این فضا توسط حضور مؤثر و قابل تحسین رئیس جمهور شکسته شد و گوشه ای از تصویر واقعی جمهوری اسلامی ایران در مقابل افکار عمومی امریکا و جهان ارائه گردید که از این نظر بسیار قابل اهمیت است.

    افکارعمومی امریکا که تا به حال بصورت یکجانبه تحت بمباران شدید تبلیغاتی رسانه ها قرار داشت، یکباره شاهد حضور مستقیم و رودر روی رئیس جمهور ایران شد که سخنان او فاصله بسیار داشت با آنچه سیاستمداران جنگ طلب امریکایی از وی و کشور ایران ساخته بودند، و البته همانطور که افرادی چون "جان بولتون" اعتراف کردند، حضوردکتر احمدی نژاد و سخنان هوشمندانه او، علاوه بر کسب پیروزی در این سفر، در درازمدت نیز نتایج مثبتی برای ایران به همراه خواهد داشت که اولین و سریعترین آن در نشان دادن چهره صلح طلب، فرهنگی و عدالت طلب از ایرانیان است.

    اما یکی از جنبه های مهم سخنان رئیس جمهور، چه در این سفر و چه در سفرهای مشابه، بیان مسئله فطری بشر یعنی "توحید" است. صحبت های وی از خداوند و لزوم قرار گرفتن انسان در مسیر منبع قدرت مطلق یعنی پروردگار یکتا، بعد از خواندن دعای "اللهم عجل لولیک الفرج ..." که اوج موعودگرایی وی را نشان می دهد، به واقع جزو شاخص های بی نظیر سخنان رئیس جمهوری است که رضایت خداوند و خشنودی امام عصر(عج) در اولویت نگاهش قرار دارد.

    حضرت امام(ره) بارها در سخنانشان هدف بلند انقلاب اسلامی را "اعتلای کلمه الله" دانسته و معتقد بودند که تنها راه عزت و سربلندی نظام و مسئولین در سایه حرکت در مسیر توحید و یگانه پرستی است. هرکه از آن فاصله گرفت به بیراهه رفت و هر که در این مسیر حرکت نمود، راه پیروزی را پیمود و لذا بر مبنای همین دیدگاه بود که شجاعت و اقتدار، ایمان و ایستادگی در برابر زورگویان و ظالمان جهان در وجود ایشان موج می زد.

    تجربه قریب به سی ساله انقلاب نیز نشان می دهد، هر جا که مسئولین نظام راه امام(ره) و شهدا را که همانا حرکت به سمت خداوند و کسب رضایت اوست را مد نظر قرار داده و در کنار مردم مقابل زیاده خواهی دشمنان از جمله امریکا ایستادگی کردند، عزت و سربلندی را از آن ملت و کشور کردند و هر کجا هم که منافع ملی ما ضرر کرد و به خطر افتاد، رد پای انحراف و خیانت مسئولین وقت را در آن بوضوح می توان پیدا نمود.

    امروز رئیس جمهور توحیدی بر خلاف برخی که حتی با لباس دین، شعارهای ارزشی نظام و انقلاب را فدای ژست های آنچنانی خود کردند، رهنمودهای امام(ره) و مقام معظم رهبری را سرلوحه سیاستهای خود قرار داده و دربرابر زیاده خواهی دشمنان می ایستد. پیشرفت هسته ای و علمی را در کشور مقتدرانه ادامه می دهد، ندای حق طلبی، عدالت خواهی و مظلوم نوازی انقلاب اسلامی مردم ایران را در نطق ها و سخنرانی های خود شجاعانه سر می دهد و با ادامه دادن راه شهدا، مبارزه با دشمنان را برای دفع زورگویی و دست اندازی آنها به نظام اسلامی، و تعامل با دوستان را برای گسترش صلح و دوستی و عدالت طلبی دنبال می کند.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله احمدی نژاد - رئیس جمهور توحیدی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله احمدی نژاد - رئیس جمهور توحیدی, مقاله در مورد تحقیق مقاله احمدی نژاد - رئیس جمهور توحیدی, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله احمدی نژاد - رئیس جمهور توحیدی, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله احمدی نژاد - رئیس جمهور توحیدی, تحقیق درباره تحقیق مقاله احمدی نژاد - رئیس جمهور توحیدی, مقاله درباره تحقیق مقاله احمدی نژاد - رئیس جمهور توحیدی, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله احمدی نژاد - رئیس جمهور توحیدی, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله احمدی نژاد - رئیس جمهور توحیدی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله احمدی نژاد - رئیس جمهور توحیدی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت