دانلود تحقیق و مقاله دانش آموزی و دانشجویی در مورد پیام های تبلیغاتی

براساس جستجوی مقاله و تحقیق دانشجویی در مورد پیام های تبلیغاتی تعداد 100 مورد در سایت یافت گردید که می توانید پس از مطالعه عناوین این تحقیقات و مقالات دانش آموزی و دانشجویی برای دانلود تحقیق در مورد پیام های تبلیغاتی و یا دانلود مقاله درباره پیام های تبلیغاتی اقدام نمائید:

تعداد صفحه: ۳۵ دسته بندی: مهندسی الکترونیک

سوئیچر دوربین جدید پیشرواجرای سیستمهای پیشرفته حفاظتی تلویزیونی (مداربسته)وارسال تصاویرودیتا ازطریق فیبرنوری – کابلهای فلزی – بصورت بی سیم وشبکه کامپیوتر و اینترنتی درایران باسابقه فعالیت اجرای پروژه های سیستمهای مراقبتیبادانش فنی روزجهان درمراکزمهم صنعتی وتجاری واجتماعی وامنیتی وحساس کشور, خدماتپیشرفته تخصصی خودراطبق آخرین استانداردهای جهانی وبااستفاده ازپیشرفته ترینتکنولوژی ...

تعداد صفحه: ۲۲ دسته بندی: روانشناسی

در مورد شیوه‌ های امریکا برای اعمال عملیات روانی بر ضد شوروی سابق و دیگر دشمنانش، تاکنون مباحث زیادی مطرح و شیوه‌های این کشور با استفاده از شواهد، بررسی شده است. با توجه به وسعت جهان اسلام از نظر جمعیت، فرهنگ، قومیت و … و با توجه به اینکه پیروان دین اسلام در حال افزایش است (به نحوی که پیش‌بینی می‌شود تا سال 2023 اسلام بیشترین پیروان را خواهد داشت) و به ویژه با توجه به این مطلب ...

تعداد صفحه: ۴۵ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

مقدمه SEO یا بهینه سازی بر پایه موتورهای جستجو درواقع پاسخ به نیاز اصلی سایت های وب جهان گستر یعنی ترافیک هدفمند یا آمار بالای بازدید کنندگان از سایت است. برای داشتن بیننده در یک سایت یا به عبارت دیگری بازاریابی برای یک سایت چندین روش وجود دارد : روش نخست تبلیغات در خارج از وب است. یعنی تبلیغات به روش سنتی ، کارایی این روش به دلایل زیر چندان مناسب نیست. با وجود اینترنت و ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: مدیریت

مقدمه : شروع فعالیت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری همیشه با مطالعه و برنامه‌ریزی علمی همراه است. در شرکتهای بزرگ قبل از شروع عملیات تولید، گروه تحقیقات و بازاریابی برای امکان سنجی در مورد مقبولیت کالا و نیاز بازار فعالیتهای خود را آغاز می‌کند. همچنین در شرایطی که کالاهای تولید شده، فروش نمی‌روند و یا در رقابت با کالاهای مشابه، از بازار مناسبی برخوردار نیستند لازم است تا گروه تحقیقات ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: مدیریت

مقدمه : شروع فعالیت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری همیشه با مطالعه و برنامه‌ریزی علمی همراه است. در شرکتهای بزرگ قبل از شروع عملیات تولید، گروه تحقیقات و بازاریابی برای امکان سنجی در مورد مقبولیت کالا و نیاز بازار فعالیتهای خود را آغاز می‌کند. همچنین در شرایطی که کالاهای تولید شده، فروش نمی‌روند و یا در رقابت با کالاهای مشابه، از بازار مناسبی برخوردار نیستند لازم است تا گروه تحقیقات ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

رسانه دیداری و شنیداری آگهی تبلیغاتی رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب هم تا این حد قدرتمند نیستند که بتواند از شهر بزرگ تهران تا روستاهای دور افتاده و چادرهای عشایری پیام خود را به طور یکسان و گسترده به مخاطب برسانند، حال آن که کتاب درسی از این قدرت برخوردار است. نویسنده کتاب درسی و هنرمندی که تصویرش در این کتاب نقش می‌بندد، به مراتب در ذهن مخاطبان ماندگارتر است؛ آن که امروز ...

تعداد صفحه: ۲۲ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

اجمالی برتبلیغات propaganda و هدایای تبلیغاتی حتی بدون داشتن هیچگونه اطلاعی از تبلیغات، همه مردم در زندگی روزمره خود با این مقوله سرو کار دارند.این مسئله در آگهی ها، سخنرانی های سیاسی، برنامه های تلویزیونی و حتی در خبرها به چشم می خورد. با کمک ابزارهای پیشرفته ارتباطی و به خصوص انبوه رسانه ها، تبلیغات عضوی جدایی ناپذیر از فرهنگ بزرگ معاصر است. برخی از جامعه شناسان اظهار می دارند ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: مدیریت

تعریف تبلیغات: تبلیغات یک فرایند است و نه یک رسانه با حقوق خاص خودش، اگر چه که تبلیغات به شکل های گوناگون رسانه ای برای ارتباط برقرار کردن بکار می رود. تبلیغات در ساده ترین شکل آن، روشی است که فروشنده یا صاحب کارخانه یک محصول، با مشتری و مصرف کننده از طریق یک رسانه یا رسانه های زیادی ارتباط برقرار می کنند. این امر می تواند به سادگی یک تابلو ((فروشی)) باشد که در تابلوی اعلانات یک ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: مهندسی الکترونیک

انواع پست های فشار قوی از نظر عملکرد پست های از نظر وظیفه ای که در شبکه بر عهده دارند به موارد زیر تقسیم بندی می شوند الف: پست های افزاینده ولتاژاین پستها که به منظور افزایش ولتاژ جهت انتقال انرژی از محل تولید به مصرف بکار می روند معمولا در نزدیکی نیروگاهها ساخته میشوند. ب: پستهای کاهنده ولتاژ:این پستها معمولا در نزدیکی مراکز مصرف به منظور کاهش ولتاژ ساخته می شوند. ج: پست های ...

تعداد صفحه: ۹ دسته بندی: صنایع دفاع - نظامی

چرا قدرت های بزرگ در جنگ های کوچک بد عمل می کنند؟ این مقاله به بررسی عملکرد ناموفق قدرت های بزرگ صنعتی و نظامی دنیا در جنگ های کوچک می پردازد. منظور نویسنده مقاله از جنگ های کوچک، جنگهایی با ماهیت محدود است که عموماً برای مقابله با شورش و قیام های شهری و چریکی و نیز برای بیرون راندن دشمن اشغالگر از منطقه خاصی صورت می گیرد. این مقاله به بررسی عملکرد ناموفق قدرتهای بزرگ صنعتی و ...

تعداد صفحه: ۷ دسته بندی: علوم سیاسی

موضوعات مقالات :امام خمینی (ره) نظام اسلامی ایران که با سقوط رژیم دیکتاتوری و استبدادی پهلوی در سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسید با شعار محوری « استقلال آزادی جمهوری اسلامی » به سوی تحقق آن حرکت خود را آغاز نمود. بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره ) همواره در پیامها و سخنرانی ها در برابر نظام سلطنتی بر حکومتی تاکید داشت که بر احکام اسلام و رای مردم بنیان گذارده شده باشد. ...

تعداد صفحه: ۵۹ دسته بندی: فلسفه و اخلاق

تأملی کوتاه درباره فلسفه وجودی عمدتاً فلسفه معاصر غربی را به دوجریان کلان تحلیلی تجربی واروپایی قاره ای تقسیم می کنند . شاید به گزاف نگفته باشیم که بعد از مارکسیسم اگزسیتانیالیزم بیشترین تأثیررا درغرب داشته است . بنیان گذاراین مکتب سورن گرکگورعارف بزرگ دانمارکی است که برای اولین بارخودرا به عنوان فیلسوف وجودی معرفی کرد ! اگرچه اگزسیتانیالیزم به عنوان یک مفهوم ونگرش بیشتروجود ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT

وقتی "فرانکلین دلانو روزولت" تصمیم گرفت که در جریان مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری نوامبر ١٩٣٦ (١٣١۵) ایالات متحده آمریکا از رادیو بهتر استفاده کند، دو حزب رقیب در مجموع ٢ میلیون دلار خرج تبلیغات رادیویی خود کردند. این میزان در تاریخ آن روز، رکورد محسوب می شد. (گفته می شود در مبارزات انتخاباتی جاری، هر یک از نامزدها ١٠٠ میلیون دلار هزینه می کند.) در همان سال "کشیش چارلز کافلین" ...

تعداد صفحه: ۴۲ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقدمه: ارتباطات از واژه لاتین communis برآمده که به معنای مشترک(عموم) است. درواقع فرستنده پیام درپی آن است که ادراک مشترکی از یک پیام برای هرگیرنده پیامی بد ست آورد. بنابراین هدف ارتباطات، دستیابی به اقدام هماهنگ بین پیام دهنده وگیرنده پیام می باشد. این بدین معناست که مفهومی که ازدرون فردی برخاسته است به میان دیگران راه یافته وتوسط دیگران برداشت می شود. یعنی در واقع ارتباطات، ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: مدیریت

چکیده : تبلیغات ، بعد از ارتباطی استراتژی بازاریابی است . ارتباط عملی فراتر از ارائه اطلاعات ( ارسال اطلاعات ) است . ارتباط موثر هنگامی برقرار میشود که شخص اطلاعات درستی دریافت و تحلیل کند. بنابراین ارتباط باید به عنوان فرآیندی که دارای عوامل متعدد است نگریسته شود . گام اول در بسط و گسترش یک استراتژی موثر بازاریابی ، تشخیص مخاطب هدف است . تشخیص و تحلیل مخاطب هدف عملی است چون ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT

ابتدااین که شما روی اینترنت با یک سری افراد نخبه سرو کار دارید یعنی افرادی که از یک سری فیلترهایی گذشته اند ، مثلا سواد دارند،به زبان انگلیسی تسلط دارند،یک درجه مشخصی قدرت خرید دارند ،کامپیوتر و امکان دسترسی به اینترنت را نیز دارا هستند. مساله بعدی این است که شما نمی توانید به به بخش های فقیرتر جامعه از روی وب محصول یا خدمات ارایه دهید،شاید همیشه این نخبه گرا بودن اینترنت به نفع ...

تعداد صفحه: ۱۲۴ دسته بندی: حقوق و فقه

چکیده: از آنجا که بعد از رسول خدا (ص) از جمع ائمه معصومین (ع) تنها حضرت علی (ع) موفق به تشکیل حکومت اسلامی‌شده است لذا این حکومت نمونه و سرمشق خوب برای همه عدالت خواهان و مدعیان حکومت دینی است تا با اقتدا به آن امام همام بتوانند حداقل در راه آن حضرت هر چند اندک حرکت کنند چرا که ایشان خود فرموده اند « که عمل کردن مانند من ممکن نیست » اما حرکت در مسیر ایشان آرزوی است که بر دل هر ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: روانشناسی

تبلیغات چیست؟ در چه مواردی باید تبلیغ کرد؟ نقش تبلیغات در جهان امروز چیست؟ تأثیر روانی تبلیغات بر ذهن انسان چگونه است. مقدمه: امروز ما در عصر ارتباطات بسر میبریم، دورانی که مشخصه بارز آن تلاش برای باور های همگانی است. زمانی که با حضور شبکه های ماهواره ای و کامپیوتری فاصله نقاط کره زمین نامفهوم شده است با وجود شبکه های کامپیوتری می توان از همین جا به طرف دیگر کره خاکی رفت. وارد ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: تاریخ

تاریخ شناخته و دانسته ایم , سایه و شبحی از وجود معنوی ابعاد شخصیت نبی اکرم (ص) را هیچ انسانی قادر نیست به نحو کامل بیان کند و تصویر نزدیک به واقعی از شخصیت آن بزرگوار ارائه نماید . آنچه ما از برگزیده ی پروردگار عالم , سرور پیامبران سراسرتاریخ شناخته و دانسته ایم , سایه و شبحی از وجود معنوی و باطنی و حقیقی آن بزرگوار است , اما همین مقدار معرفت هم برای مسلمانان کافی است تا اولا" ...

تعداد صفحه: ۴۸ دسته بندی: معارف اسلامی و الهیات

مقدمه پیامبر اکرم‏«صلى الله علیه وآله‏» در مورد حسین‏«علیه‏السلام‏» مى‏فرماید: "حسین سبط من الاسباط "; حسین امتى از امتهاست; یعنى ایشان امام حسین‏«علیه‏السلام‏» را فرد نمى‏داننى. وقتى امام حسن‏«علیه‏السلام‏» راه و چاره‏اى جز صلح نمى‏بیند - با وجود اینکه بارها به مردم گفته بودند: نیکوترین کارها نزد من شمشیر کشیدن در مقابل بنى امیه است، اما صلاح نمى‏بینم این کار را انجام دهم - ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: حسابداری

سیستم های خرید در گذشته وجود یک کارخانه و تولید برای او کافی بود، درحالی که امروز تولید به مرحله بلوغ رسیده، بازار گسترش یافته و فروش نیاز به فعالیت بیشتری دارد؛ ▪ قبلاً فقط حضور او در بازار نشانه فروش بود، اما امروزه ازنظر اجتماعی، فناوری واقتصادی در جایگاه جدیدی قرارگرفته است؛ ▪ در گذشته او به نیاز مصرف کننده به سادگی پاسخ می داد درصورتی که مصرف کننده امروزی به صورت یک شهروند ...

تعداد صفحه: ۴ دسته بندی: مدیریت

بی تردید رسانه ها به عنوان مهمترین ابراز تأثیرگذار ارتباطی دنیای امروز ، نقش بی بدیلی درآموزه ها (‌آگاهی ، نگرش ، مهارت ها ، نظام ارزشی و ... ) ، تغییر قوانین نوشته شده و نانوشته (آداب ، سنن ، عرف و ...) و التزام به آن دارند . آنها با مهندسی مطالبات و خواسته های مخاطبین خود (نیاز، تقاضا ، مصلحت ) می توانند افکار ، باورها ، ارزشها ، آداب ، سنن و ... مخاطبین خود را تغییر داده ...

تعداد صفحه: ۶۴ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقدمه مستکبران و جهانخواران از دیرباز جهت تحقق اهداف شوم خود سعی بر فرهنگ سازی و تخریب فرهنگ ملت ها را داشته اند آنان می کوشند تا فرهنگ مبتنی بر ادبیات استعماری خود را که توجیه کننده این تهاجم می‌باشد را با پوشش دموکراسی در بین ملت ها شایع نمایند لذا ترفندهای مختلفی را با هدف قلب مفاهیم ارزشی و ملوث کردن فضای فرهنگی جوامع به ابهام و تردید و نیز سؤال برانگیز نمودن ارزش های دینی و ...

تعداد صفحه: ۴۸ دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT

برای یکبار به سایتتان می آیند و می روند چون شما آنجایی نبوده اید که آنها به دنبالش می گشتند[1]. - ابزار های تبلیغاتی / ترویجی اینترنت چه حرفی برای گفتن در دنیای کلاسیک دارند؟ ابزارهای تبلیغاتی / ترویجی اینترنت چه حرفی برای گفتن در دنیای تجارت کلاسیک دارند؟‌آنچه در اینجا خواهید خواند، مصاحبه ای است که در پاییز 1382 (سپتامبر 2003) انجام پذیرفته و در شماره 32 ماهنامه علمی - تخصصی ...

تعداد صفحه: ۶۰ دسته بندی: گرافیک

تحقیق به این دلیل صورت گرفته اکثر فارغ التحصیلان رشته گرافیک بسوی تبلیغات رفته اما متأسفانه هیچ دانش خاص و محکمی از پیرامون آن ندارد و با زوایای مختلف آن آشنا نیستند. در این تحقیق ابتدا با صنعت تبلغات در ایران و جایگاه و مشکلات آن آشنا شده و سپس در فصلهای بعد با ارتباط تبلیغات با رسانه‌های مختلف از قبیل (تلویزیون، رادیو، مطبوعات و . . . ) آشنا می‌شویم و تأثیر گرافیک را در ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: مدیریت

بهترین استراتژی بازاریابی الکترونیکی: ارتباط مناسب و دائم با مشتریان بر خط اکنون زمان بسیار خوبی جهت استفاده از بازاریابی الکترونیکی است. روش های قدیمی بازاریابی درحال تغییر و تحول است چرا که تعداد کاربران و در نتیجه مشتریان بر خط و همچنین خدمات و محصولات مرتبط با آنها، هر روز در حال گسترش است. بهترین روش ها جهت رسیدن به این مشتریان بالقوه بر خط چیست؟ 1- بازاریابی پست الکترونیک. ...

تعداد صفحه: ۱۳ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

رضایت شغلی چیست و چگونه می توان به آن دست یافت؟ این مسأله ای است که بسیاری افراد با آن دست به گریبانند. چه افراد جویای کار که می خواهند برای اولین مرتبه محیط کار را تجربه کنند و چه کسانی که سالهاست در حرفه خود مشغولند و از مشکلات آن رنج می برند. محیط کار هر انسانی خانه دوم اوست، چه بسیار افرادی که عمده ساعات شبانه روز خود را مجبورند در محیط کاری خود بگذرانند. ساده پیداست که این ...

تعداد صفحه: ۱۱ دسته بندی: مدیریت

رضایت شغلی چیست و چگونه می توان به آن دست یافت؟ این مسأله ای است که بسیاری افراد با آن دست به گریبانند. چه افراد جویای کار که می خواهند برای اولین مرتبه محیط کار را تجربه کنند و چه کسانی که سالهاست در حرفه خود مشغولند و از مشکلات آن رنج می برند. محیط کار هر انسانی خانه دوم اوست، چه بسیار افرادی که عمده ساعات شبانه روز خود را مجبورند در محیط کاری خود بگذرانند. ساده پیداست که این ...

تعداد صفحه: ۴۴ دسته بندی: مدیریت

تاریخچه‌ی بازاریابی شبکه‌ای آنچه در این شماره از خبرنامه ارائه می گردد، قرار است تاریخچه‌ی مختصری از مدل کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای (Network Marketing) یا بازاریابی چند سطحی (Multi-Level Marketing ) را که بسیاری از دوستانی که در سمینارهایم شرکت می‌کنند و یا عضو خبرنامه‌هایم هستند از من درباره آن می‌پرسند ارائه دهد. امیدوارم که مورد توجه واستفاده شما نیز قرار گیرد. این حقیقتاً ...

تعداد صفحه: ۷۰ دسته بندی: پروژه و طرح کارآفرینی

الف. صادرات کشور ما به این کشورها شامل: موادغذایی، کفش و پوشاک، مواد شوینده، لوازم خانگی و منسوجات است و واردات کشور مواد شیمیایی، پنبه، آهن آلات و کود شیمیایی می‌باشد. اطلاع کارآفرینان از عناوین کالاهای وارداتی و صادراتی و میزان حجم معاملات و مبادلات کالاها در تأسیس واحدهای تولیدی و خدماتی و چگونگی توسعه فعالیتهای آنها بسیار مؤثر می‌باشد. ب. صادرات و واردات با پول: معاملات با ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: علوم تغذیه

امروزه چاقی و افزایش وزن به معضل بزرگی تبدیل شده و میلیونها انسان را در جهان رنج می دهد . چاقی غیر از اینکه ظاهر انسان را نامتناسب و زشت جلوه می دهد بیماریهای خاصی را نیز به دنبال دارد . از طرف دیگر عدم آگاهی کافی مردم در مورد تغذیه و عدم انتخاب روش مناسب برای کاهش وزن ، عارضه های جدی تری را به دنبال خواهد داشت . بیماریهای دیابت ،کبد، یبوست و التهاب روده بزرگ ، اختلالات روانی ، ...

تعداد صفحه: ۱۱ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

رضایت شغلی چیست و چگونه می توان به آن دست یافت؟ این مسأله ای است که بسیاری افراد با آن دست به گریبانند. چه افراد جویای کار که می خواهند برای اولین مرتبه محیط کار را تجربه کنند و چه کسانی که سالهاست در حرفه خود مشغولند و از مشکلات آن رنج می برند. محیط کار هر انسانی خانه دوم اوست، چه بسیار افرادی که عمده ساعات شبانه روز خود را مجبورند در محیط کاری خود بگذرانند. ساده پیداست که این ...

تعداد صفحه: ۹ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

نقش رسانه‌ های همگانی در انتقال آموزه‌های زندگی جمعی به مخاطبان، مورد تصدیق نظریه‌پردازان علوم اجتماعی قرار دارد. صاحبنظران و پژوهشگران جرم‌شناسی نیز به نوبه خود با تبیین نظری یا بررسی موردی رابطه جرم و رسانه، از دو منظر جرم‌خیزی یا پیشگیری از وقوع جرم به این موضوع پرداخته‌اند. با این همه ورود به بحث ارتباط جرم و رسانه به ویژه در ایران، امر خطیری است که ظرافت و پیچیدگی خاص آن ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: تاریخ

مقدمه تاریخ معاصر انقلاب اسلامی ، از تابناک ترین دورانهای تاریخ ایران ،‌ و پرافتخارترین برگهای زرین کشور ماست . خصوصاً دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، و دفاع مقدس ملت قهرمان، ما که با کمترین سلاح و امکانات، در برابر رژیمی ایستاد، که قدرتهای دنیا به کمک او آمده بودند و با دادن میلیاردها دلار و سلاح و اطلاعات او را یاری می کردند . در برابر چنین تهاجم سنگینی ،‌ ملت بزرگوار ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: صنایع دفاع - نظامی

1 آنچه مسلم است عملیات‌ روانی سابقه‌ای به قدمت تاریخ انسانها دارد چرا که انسانها برای تحت تأثیر قراردادن طرف مقابل به شیوه‌ها و ترفندهایی متوسل می‌شده‌اند و این فعالیت از ارتباط چهره به چهره دو فرد گرفته تا اجتماعات کوچک و بزرگ‌تری یافته است و همین نوع فعالیتها و اقدامات در زمان‌ای خاص همچون بحرانها، جنگها، نزاع‌های محلی بصورت مختلف و گوناگونی اتفاق افتاده است. آنچه قابل تأکید ...

تعداد صفحه: ۳ دسته بندی: صنایع دفاع - نظامی

سایت عملیات روانی – در سرتاسر تاریخ آمریکا، ملت این کشور به جای بهره‌مندی از پوشش خبری آزادانه درباره وقایع داخل و خارج، تنها مواضع و اخبار مورد نظر دولت را دریافت کرده‌اند. منتقدان، دولت را متهم می‌کنند که سعی دارد اخباری «تبلیغاتی» برای تحت تأثیر قرار دادن مردم سایر نقاط دنیا منتشر کند و در این راه گاهی از اطلاعات غلط استفاده می‌کند. اما حامیان دولت، چنین اقداماتی را «مبارزه ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: صنایع دفاع - نظامی

در 31شهریور 1359 رژیم بعثی عراق با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد که به دفاع مقدس 8ساله ملت ایران منجر شد. مقدمه : در 31 شهریور 1359 رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد. صدام حسین رییس جمهور عراق با ظاهر شدن در برابر دوربین‌های تلویزیون ...

تعداد صفحه: ۹۳ دسته بندی: معارف اسلامی و الهیات

مقدمه پوشش زن به نص قرآن کریم عفاف اوست و عفاف او خدمتی است به سلامت اخلاق جامعه . دختران و زنان شایسته با آراستن خویش به پوشش اسلامی بزرگترین معلمان اخلاق و پاکی و فضیلت در جامعه اند آنان که جسم خود را ارزشمند تر از آن می دانند که اجازه دهند هر چشمی از آن بهره برده بر مسند والای فضیلت نشسته اند . پوشش ، عفاف و شخصیت و متانت زن را نمودار می کند و او را همچون مرواریدی گرانبها در ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: مخابرات

چکیده در ۱۶ ماه مه ۱۸۶۵ میلادی با حضور نمایندگان ۲۰ کشور جهان در پاریس و امضای نخستین نخستین قرارداد بین المللی در زمینه ارتباطات ، اتحادیه بین المللی تلگراف تاسیس و آئین نامه ان تصویب شد. به همین سبب این روز ، روز جهانی ارتباطات راه دور (مخابرات) نامگذاری شده است. در 30 اکتبر 1906 میلادی در کنفرانس "اتحادیه تلگرافی بین الملل" تصمیم گرفته شد که "اتحادیه رادیو و تلگرافی بین ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: مدیریت

نقش فرهنگ در بازار یابی مقدمه یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار، تبلیغات است. موفقیت یا عدم شکست بسیاری از سازمانها و شرکتها نیز در گرو فعالیتهای تبلیغاتی آنهاست. تبلیغ، راهی برای رساندن پیام به مخاطبان مورد نظر تعریف شده است. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چگونه باید تبلیغ کنیم تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنیم؟ برای اینکه تبلیغ از کارایی و اثربخشی لازم برخوردار ...

تعداد صفحه: ۴۰ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

کارکرد تلویزیون در جامعه تأثیرات تلویزیون بر جامعه خبرگزاری فارس: مسأله ابعاد و عمق تأثیرات تلویزیون بر جامعه، موجب گردیده که صاحب‌نظران در غرب، نقش تلویزیون را فراتر از یک رسانه صرف و واسطه انتقال پیام بدانند و لذا برای آن تأثیرات ساختاری، بنیانی و ماندگار در فرهنگ قائل‌اند. میشل بیکس از جمله این متفکران است که ادله خود را در این باب در حد یک مقاله، ارائه داده است. مسأله ابعاد ...

تعداد صفحه: ۲۶ دسته بندی: مدیریت

بازاریابی الکترونیک : بازایابی الکترونیک واژه ای است که برای تجارت از طریق سیستم های اطلاعاتی، ارتباطی به کار می رود. تجارت الکترونیک با وجود این که مدت زمان زیادی از عمر آن نمی گذرد ولی نقش بسزا و چشمگیری در زندگی روزمره ما به عهده گرفته است به طوری که اجتناب از آن کارآسانی نیست. یکی از ساده ترین و کارآمدترین نقش تجارت الکترونیک درزندگی روزمره کاربران اینترنتی، خرید و فروش ...

تعداد صفحه: ۱۸ دسته بندی: گرافیک

مقدمه تصویرگر و گرافیت علی الاصول، معمولاً و عموماً وقتی در موضوع تصویرگر و گرافیت قرار دارند موضوع کار خود را خود کشف و انتخاب نمی کنند بلکه روش های خوب ارائه موضوع را می یابند و به کار می برند. بنابراین تصویرگر و گرافیت تابع احساسات و عواطف و اندیشه های هنری خود نیست بلکه فقط بخش کوچکی از عاطفه و احساس خود را به جنبه های هنری اثر وا می سپارند و الباقی قدرت خود را صرف تعقل ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

تبلیغ بدون شک تبلیغ پدیده ای نیست که در یک لحظه بوجود آمده باشد بلکه کاری است که قدمت آن به قدمت خود انسان است . کسی که تاریخ انسان و تمدن او را مطالعه می کند این نکته را به روشنی در می یابد که از وقتی انسان در جایی استقرار یافت و به دنبال آن خانواده و قبیله و سپس دولت بوجود آمد بدلیل پیوندهایی که با دیگران در داخل و خارج داشت نیازمند وسایل تبلیغاتی شد ، تا او را به دیگران ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: اقتصاد

اقتصاد در ورزش اقتصاد درتمام فعالیتها یی که در اجتماع صورت می گیرد نقشی تعیین کننده دارد یکی ازاین فعالیتها بخش ورزش است جایی که هر کسی با هر سمت و سنی را جذبمی کند نقش اقتصاد در ورزش را می توان به دو قسمت کلان و قسمت خرد تقسیم کرد . در بخش کلان ، که به نظر من بسیار مهم است ما با نگاهی خاص به مقولۀ ورزش در پی گسترش ورزش همگانی ، ایجاد کردن زیرساختارهای درست و متناسب با هر منطقه ...

تعداد صفحه: ۳۲ دسته بندی: تربیت بدنی

گفتگو با دکتر رحمتی درباره ورزش و ارتباط فرهنگی اشاره : دکتر محمد مهدی رحمتی ، دارای دکترای جامعه‏شناسی از دانشگاه تهران و عضو هیات علمی دانشگاه گیلان است. مینه‏های مورد علاقه‏ی وی آسیب‏شناسی اجتماعی، نظریه‏های جامعه‏شناسی و جامعه‏شناسی ورزش می‏باشد. وی پژوهش‏های متعددی را در موضوعات مختلف جامعه ‏شناسی انجام داده و مقالات مختلفی از ایشان در مجلات علمی و پژوهشی به چاپ رسیده است. ...

تعداد صفحه: ۶ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

دنیای امروز دنیای ارتباطات و رسانه هاست بشر از دیدگاه قدرت تبادل پیامها و اندیشه ها ، قله های بلندی را فتح کرده و ایستگاههای مخابراتی ، رادیویی و تلویزیونی خود را بر سقف بلند آسمان آویخته و به حرکت درآورده است . بشر امروز از دیدگاه سلطه بر ابزار و تولید آن مساله چندانی ندارد . مشکل اصلی انسان در روزگار ما فقدان محتوا ، هدف ، ایمان و محرومیت از نظان عقیدتی ، اخلاقی متکی بر عقل و ...

تعداد صفحه: ۶ دسته بندی: مدیریت

بازاریابی چیست؟ اگرچه تعاریف بسیاری از علم بازاریابی شده است که اکثر آنها هم درست می باشد اما بیشتر در اگر پدر علم بازاریابی آنرا این چنین تعریف می کند : بازاریابی فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواسته ها از طریق مبادله. اما در اینجا یک نکته بسیار مهم وجود دارد و آن این است که انسان ها نیازهای بیشماری دارند اما ممکن است برای رفع آن هیچ فعالیتی انجام ندهند چرا که انسان ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

در اهمیت روابط عمومی ها بعضی‌ها خیال می‌کنند؛ روابط عمومی تشکیلاتی بسیار بزرگ و عریض و طویل است که به اندازه یک چاپخانه بزرگ به نیرو نیاز دارد؛ بعضی‌ها هم هستند که گمان می‌کنند روابط عمومی یک چیز لوس و تشریفاتی است که به هیچ دردی نمی‌خورد و حتی یک نفر هم برای این‌کار زیاد است. شما بین چاپخانه‌داران یا لیتوگرافی از این حرف‌ها نشنیده‌اید؟ تازه آن‌هایی هم که به داشتن روابط عمومی ...

تعداد صفحه: ۲۸ دسته بندی: علوم سیاسی

نظام بین الملل هزاره سوم و ایران هر برهه ای از تاریخ نظام بین المللی شاهد روندهایی است، که بر رفتار واحدهای سیاسی، نقشی تأثیرگذار و یا حتی تعیین کننده داشته اند. این مقوله ها بیشتر شامل آن دسته از مواردی است که در محیط بین المللی به صورت جاری درآمده و به واسطه غلبه داشتن بر رفتار دولتها اثرگذارهستند. به طور مثال در طی قرن شانزدهم تا اوایل قرن بیستم، استعمار و گسترش قلمرو، یکی از ...

تعداد صفحه: ۲۶ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

انتخابات وتبلیغات انتخاباتی در ایران هنگامی که در زمستان 1358 پس از 2500 سال نظام شاهنشاهی در ایران، نخستین انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، پژوهشگران با شگفتی مشاهده کردند نامزدی که بیش از همه یعنی 5362 ستون سانتیمتر- آگهی تبلیغاتی در چهار روزنامه پر تیراژ آن زمان چاپ کرده بود، 16 درصد آرای صندوقها را به دست آورد، ولی نامزدی که فقط 240 ستون سانتیمتر آگهی تبلیغاتی در آن روزنامه ...

تعداد صفحه: ۱۳ دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT

بازیافت اطلاعات از اینترنت در این بخش امکانات اینترنت و استفاده آن در کارهای پژوهشی بررسی می شود.امکانات اینترنت در کل به چند دسته اصلی تقسیم می شود: 1.الکترونیک(E-mail) 1.1.فهرست های پستی(mailing lists) 2.گروه های خبری(News groups) 1.2.انتخاب و پیدا کردن گروه های خبری 3.تلنت (Telnet) 4.انتقال پرونده(FTP)و آرچی(Archie) 5.گافر(Gopher) 6.وب(Web) 7.فراتر از اینترنت 1.پست الکترونیک ...

تعداد صفحه: ۸ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

نقش وجایگاه رسانه ها در ارتباط فرهنگی گوناگونی مطبوعات و گسترش انتشار نشریات متنوع و متفاوت و بهطور کلی جایگاه شایستهء رسانه‌ها در تنویر افکار و ایجاد فضای مناسب برای گفت و گو و برخورد سالم و سازندهء نظرات و همچنین اهمیتی که رسانه‌های گروهی در ارتقاء سطح آگاهی و تعالی فرهنگ و دانش عمومی دارند، بی گُمان یکی از مهمترین عوامل توسعهء فرهنگی و از نشانه‌های پویایی و تحرک هر جامعه است. ...

تعداد صفحه: ۶ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

تاریخچه تبلیغات در جهان و ایرانی آنچه که امروز به عنوان تبلیغات نو و جدید می شناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در ‏کشور ایالات متحده دارد. اما به طور کلی برای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری می توان سه دوره تاریخی قبل از ‏انقلاب گوتنبرگ و اختراع و تکمیل ماشین چاپ در سال 1450 را در نظر گرفت.‏ ‏1- دوره علایم تجاری در زمان های گذشته افتخار و غروری که استادکاران ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: مدیریت

چکیده دراین مقاله به منظور ارائه راهکار برای موفقیت مدیران بازاریابی در دستیابی به اهداف نام تجاری(Brand ) و همچنین اثربخشی تلاشهایی( از قبیل موضع یابی، تبلیغات و ....) که در جهت ارتقای ارزش Brand صورت می گیرد مفهوم مدیریت نام تجاری در مؤسسات تولیدی را مطرح کرده ایم. مدیریت نام تجاری در مجموع تلاش دارد تا با هدف گذاری، برنامه ریزی، اجرا و کنترل، برای نام تجاری ایجاد ارزش کند و ...

تعداد صفحه: ۷۴ دسته بندی: تاریخ

مقدمه : سپاس پروردگار را که انسان را از خاک بی جان آفرید و به او نطق و بیان عطا فرمود – به انسان نوشتن آموخت تا او بتواند میوه بستان اندیشه های خود را به کام مشتاقانش بچپشاند و نغمه های جانبخش وجود را به گوش ایندگان برساند . سرزمین قزوین با پیشینه ای در عرصه های علم ، فرهنگ ، اندیشه و دارای قدمتی دیرینه است و نشانه های تمدن 9000 سال پیش از میلاد درادر خود نهان دارد که با پیدایش ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: علوم سیاسی

چرایی و چگونگی وقوع انقلابها پدیده انقلاب، بهعنوان یکی از مهمترین و سرنوشتسازترین پدیدههای اجتماعی سیاسی، از دیرباز مورد توجه پژوهشگران قرار گرفته و درباره چرایی و چگونگی وقوع آن دیدگاههای گوناگونی پدید آمده است. هدف هر دیدگاه آن است که پژوهشگر یا خواننده را، برای گشودن قفل پدیده انقلاب، به کلیدی مجهز سازد; اما دلایلی چند سبب شده است هر دیدگاه در این زمینه نتایجی خاص ارائه دهد. ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: معارف اسلامی و الهیات

بی‌تردید رمز بقای انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی است؛ و رمز پیروزی را ملت می‌داند و نسل‌های آینده در تاریخ خواهند خواند که دو رکن اصلی آن: انگیزه الهی و مقصد عالی حکومت اسلامی؛ و اجتماع ملت در سراسر کشور با وحدت کلمه برای همان انگیزه و مقصد. اینجانب به همه نسلهای حاضر و آینده وصیت می‌کنم که اگر بخواهید اسلام و حکومت الله بر‌قرار باشد و دست استعمار و استثمارگرانِ خارج و داخل از ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: گرافیک

در علم ارتباطات، پیام، مبنا و علت ارتباط است. اگر پیام نداشته باشیم دیگر دلیلی هم برای برقراری ارتباط نداریم. باز در این علم، گرافیک را یک شاخه از گونه‌ای از ارتباطات دانسته‌اند. شاخه‌ی تصویری ارتباطات غیرکلامی. در واقع ارتباطات غیرکلامی در سطح گسترده‌ای، تصویری‌اند، اما در نهایت گرافیک یک گروه از ارتباطات غیرکلامی محسوب می‌شود. به گفته‌ی دیوید برلو ، -کارشناس ارتباطات- پیام، یک ...

تعداد صفحه: ۴ دسته بندی: شهرسازی

در آستانه روز طبیعت و حضور شهروندان در اماکن تفریحی و فضاهای سبز توصیه هایی را برای عموم شهروندان اعلام کرده است. 1- درصورت اینکه قصد سفر با مسافت های طولانی وبین شهری را با وسیله شخصی خود دارید دروحله اول نسبت به بازبینی خودرو ازلحاظ مکانیکی وبرقی اقدام نموده ودرصورت نواقص فنی احتمالی قبل ازحرکت آن را برطرف وسپس حرکت نمایید. 2- ازقراردادن وسایل اضافه برروی باربند خودرو پرهیز ...

تعداد صفحه: ۴۹ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

ایجاد فروشگاه اینترنتی، تبلیغ و اطلاعات کامل محصولات یک شرکت به نمایش در می آید و مشتری با داشتن کارت پرداخت واسطه ویا کارت‌های اعتباری، پس از جستجو و انتخاب، در خواست خرید می کند. سایت واسطه پس از کسر مبلغ محصول از حساب وی، این درخواست را در وهله اول از طریق فکس و یا تلفن (در آینده از طریق کامپیوتر به صورت آنلاین و یا از طریق SMS و یا تلفن گویا ) به فروشنده ارجاع می دهد و ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: معارف اسلامی و الهیات

در میان اقوام و ملل جهان ، هر قوم و ملتی به خصوصیتی شناخته شده است . ویژگی‌های قوم یهود (پیامبران سه دین بزرگ یهودیت ، مسیحیت و اسلام از نسل حضرت ابراهیم هستند . او دو همسر به نام های هاجر (مادر اسماعیل و جد حضرت محمد) و ساره (مادر اسحاق و جد قوم بنی اسرائیل) داشت . یهودا یکی از فرزندان یعقوب بن اسحاق است که منشأ پیدایش و یکی از وجوه تسمیه قوم یهود و نسل بنی اسرائیل است . ابتدا ...

تعداد صفحه: ۷ دسته بندی: ادبیات فارسی

عبارت است از جستجو ببرای یافتن کلیه وسایل و امکانات موجود برای ترغیب و امتناع دیگران . ارتباط کامل : هر چه معنی مورد نظر فرستنده پیام در ذهن گیرنده متجلی تر باشد ارتباط کاملتر است . که این هدف تمامی رسانه هاست. رسانه های گروهی وسایلی هستند که از طریق انها ارتباط جمعی امکانپذیر است . ( رسانه های کوچک شدن کره زمین و همسایگی ساکنان ان را موجب شده اند. ...

تعداد صفحه: ۱۹۰ دسته بندی: زندگینامه مشاهیر و بزرگان

سلسه نسب امام صادق (علیه اسلام) خاندان وتباراهل بیت (علیهم السلام) واجداد گذشته خاندان رسالت وامامت ازنسل ابراهیم پیامبر(علیه السلام) و نواده اسماعیل ذبیح ودرسلسله مراتب صلبی به عبدالمطلب می رسد. عبدالمطلب دوازده پسر داشت که کوچکترین آنها عبدالله است وحضرت محمد (صلی الله علیه وآله) رسول گرامی اسلام تنها فرزند اوست که هرگز دیده به دیدار پدر نگشود ودردوران جنینی پدر را ازدست داد . ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

الفبای تجارت الکترونیکی - مزایا و مدل های تجارت الکترونیک قدمت تجارت الکترونیکی یا ecommerce به قبل از پیدایش شکل کنونی اینترنت برمی‌گردد، اما به علت هزینه‌های سنگین این شیوه از تجارت، امکان استفاده از آن تا چند سال گذشته فقط در اختیار شرکت‌های بزرگ تجاری و مؤسسات اقتصادی مانند بانک‌ها و دولت‌ها بوده است. قدمت تجارت الکترونیکی یا ecommerce به قبل از پیدایش شکل کنونی اینترنت ...

تعداد صفحه: ۱۳ دسته بندی: زندگینامه مشاهیر و بزرگان

میلتون گلیزر (متولد۱۹۲۹) یکی از نامدارترین طراحان گرافیک در آمریکاست. حضور و تأثیر وی بر روی این پیشینه از نظر بین‌المللی اعجاب‌آور است. همچنین وی یک سخنگوی فهیم و بلیغ برای روش‌های اخلاقی نیز به شمار می‌رود. گلیزر در کنفرانسی در لاس و گاس مکالمه‌ای پرسشی ارائه می‌دهد تحت عنوان «راهی به جهنم Road to Hell» که جدالی است بین طراحی و تبلیغات و یا شاید پرسشی است از مردم در مورد ...

تعداد صفحه: ۶۳ دسته بندی: هنر

تاریخچه پوستر اگر ریشه واژه پوستر را بررسی کنیم می بینیم پوستر به معنای چاپار یعنی ارسال سریع آگهی و اعلان لغت پوستر که معنی آگهی، اعلان و دیوارکوب است. سرچشمه پوستر را به زمانی نسبت می دهند که در یکی از ضیافتهای بزرگ بالتازار، آرشیتکت برزگ جهان، اندیشه و خواسته خود را با نوشتن صحبتهای مربوط به پیامبر بر روی آشکار کرد در دایره المعارف (کولیزر) آمده است که یکی از قدیمی ترین ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: هنر

تاریخچه مختصری از پوستر در غرب : پوستر واژه ای است انگلیسی به مفهوم آگهی دیواری که از حد رایج کوچکتر نباشد . در بیان تاریخچه پوستر باید گفتت ( نخستین پوسترها ، اعلامیه هایی است که در قرون وسطی و رم باستان گاهی بر روی دیواره ها دیده می شد . این گونه تبلیغات تا اواخر قرن 18 میلادی معمولاً فقط از نوشته تشکیل می شود و گاهی در این آگهی یک تصویر کوچک حکاکی شده و نیز بعضی از تزئینات ...

تعداد صفحه: ۷ دسته بندی: تاریخ

ابوذر غفاری» (جندب بن جناده) از قبیله غفار و از پیشگامان در اسلام بود. او را چهارمین یا پنجمین مسلمان تاریخ می‌دانند. ابوذر از ساکنین شهر مکه نبود بلکه در اطراف آن شهر می‌زیست. وقتی خبر ظهور حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم را شنید به مکه شتافت و اسلام آورد، سپس به میان قوم خود بازگشت و حتی در جنگ‌های بدر و احد و خندق نیز شرکت نکرد. او پس از جنگ خندق به مدینه هجرت کرد. پیامبر ...

تعداد صفحه: ۱۴۴ دسته بندی: مهندسی صنایع غذایی

مقدمه در عصر حاضر اغلب کالاهای موجود در بازار دارای بسته بندی مناسب که نیاز مصرف کننده و کالا را تأمین می سازد. در این تحقیق سعی شده است که طراحان گرافیک اشنایی مختصری در رابطه با بسته بندی و خصوصیات و کاربرد آنها به دست آورند. چه بسا طراحان گرافیک بسیاری هستند که تجربه لازم را در رابطه با بسته بندی کالاها ندارند و این مسئله باعث می شود که ایده های بسیار خلاقانه آنها در بسته ...

تعداد صفحه: ۳۴ دسته بندی: معارف اسلامی و الهیات

پرسش:نظر اسلام درباره سایر ادیان چیست؟ ودر تقابل اسلام و سایر ادیان چه برتری هایی وجود دارد؟لطفا از آیات و روایات دلیل نیاورید. پاسخ: پاسخ سوال شما را می توان از دو زاویه تبیین نمود: یکی از منظر درون دینی و با نگاه به معارف اسلامی،‌ دیگری از منظر برون دینی و بدون نگاه به معارف اسلامی. ولی چون شما خواسته اید که از منظر برون دینی به شما پاسخ دهیم از همین منظر پاسخ شما را می دهیم. ...

تعداد صفحه: ۲۴ دسته بندی: معارف اسلامی و الهیات

قال الامام علی بن ابی طالب(علیه السلام): «الله الله فی الصّلوه فإنّها عمود دینکم»: «خدا را، خدا را درنظر گیرید در توجه به نماز، که پایداری دینتان به نماز باشد». مقدّمه حمد و سپاس خدایی را سزاست که شکر شاکرین و حمد حامدین و ذکر ذاکرین و سعی خالصین متوجه درگاه اوست. ستایش بیکران مر، او راست که در خلق خویش هیچ کاستی نگذاشت بل همه مخلوقات حتی پست ترین شان را به راستی بگذاشت. تسبیح ...

تعداد صفحه: ۴۴ دسته بندی: مهندسی کشاورزی زراعت

آفت‌ ها موجودات زنده ای هستند که در مکان نامناسب و در زمان نامناسب، برحسب میل انسان، ظاهر می‌شوند. آنچه مورد نظر است این است که چگونه انسان‌ها، مخصوصا از طریق استفاده از آفت کشها با آفات کنار می‌آیند. استفاده از آفت کش‌ها بیش از سال 1900، به ندرت توجه دولت یا مقررات را به طور عمده به خود جلب کرد. بر عکس، از اواخر دهه 1900، حشره کش‌ ها (افت کش‌ها) منبع اصلی کشمکش‌ های سیاسی و ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: محیط زیست و انرژی

بازیافت زباله های منازل: بازیافت زباله های منازل بزرگترین و عمومی ترین برنامه سازمان بازیافت شهرداری Houston است از سال 1990 جمع آوری زباله های بصورت دوهفته ای یکبار و تنها برای منازلی بکار می رفت که دارای جعبه های مخصوص جمع آوری مواد بازیافتی بودند، اما پس از گذشت مدتی علاوه بر 27000 منزلی که دارای جعبه های بازیافتی بودند، 190000 منزل دیگر که برای جمع آوری زباله هایشان از کیسه ...

تعداد صفحه: ۲۹۴ دسته بندی: حقوق و فقه

باسمه‌‌‌‌تعالی مقدمه مترجم کتابی که پیش رودارید بخشی از سلسله بحثهای موضوعی است که تحت عنوان کلی«گفت‌وگوهای قرن جدید» ازسوی انتشارات دارالفکر لبنان منتشرمی‌شود. این مؤسسه ازچندی پیش با دعوت از اندیشمندان عرصه های مختلف علوم انسانی، موضوعات گوناگون این حوزه را مورد بحث وبررسی قرارداده وماحصل آنها را به چاپ رسانده است، بدین ترتیب که پس از تعیین موضوع ، پرسش‌هایی پیرامون آن مطرح ...

تعداد صفحه: ۴۶ دسته بندی: حقوق و فقه

از دیر باز بشر در تلاش بوده است تا بر عنصر زمان و مکان به عنوان عوامل مانع ارتباط سریع مستقیم میان انسان‌ها فائق آید. از زمانی که پیام‌های انسانی توسط قاصدک‌ها و کبوتران نقل مکان داده می‌شد تا پیدایش وسایل نقلیه و ظهور تلگراف و بی‌سیم و سرانجام عصر امواج ، مراحل تاریخی پیروز آمدن انسان بر موانع زمان و مکان تاریخ رسانه‌ های ارتباط جمعی شاهد هستیم . ظهور صنعت چاپ و پس از آن اختراع ...

تعداد صفحه: ۳۱ دسته بندی: گرافیک

پیکتوگرام یکی از انواع نشانه ها پیکتوگرامها هستند که البته نمی دونم معادل فارسیش چی میشه حالا من توضیح میدم خودتون متوجه میشید که پیکتوگرام چیه. پیکتوگرامها معمولا برای بیان تصویری ساده و روان مورد استفاده قرار می گیرند. این مفاهیم می تونه هشدار دهنده، راهنمایی کننده و… باشه. به عبارت دیگه با استفاده از این نماد های تصویری میتونیم به یک ارتباط تصویری دست پیدا کنیم. معمولا این ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

چکیده بررسی تاثیر اینترنت بر حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی واقتصادی امروزه موضوع تحقیقات مختلف درمیان محققان و اندیشمندان سراسر جهان شده است. هدف مقاله پیش رو نیز بررسی تاثیر اینترنت بر حوزه تبلیغات است. با شروع فعالیتهای تجاری در اینترنت، تبلیغات اینترنتی نیز پابه عرصه ظهور گذاشت. گرچه درحال حاضر، میزان هزینه های تبلیغات اینترنتی نسبت به کل هزینه های تبلیغاتی بسیار ...

تعداد صفحه: ۱۳ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

پست الکترونیکی، ایمیل یا رایانامه (در انگلیسی: e-mail مخفف Electronical Mail)، نامه‌ای الکترونیکی است که با رایانه فرستاده می‌شود. یکی از کاربردهای اینترنت ارسال و دریافت نامه‌های الکترونیکی است، نامه الکترونیکی پرونده‌ای است که از طریق شبکهٔ اینترنت برای مخاطبی که دارای نشانی پست الکترونیکی است، ارسال می‌شود. نشانی پست الکترونیکی برای نمونه به صورت زیر است : mehdi@wikipedia.ir ...

تعداد صفحه: ۴۲ دسته بندی: ادبیات فارسی

سرعت این حرکت در سال 2006و 2007 نشان داده است که تلاش ها برای رشد مرکزی برای آرام کرد ن اقتصاد و نتایج مطلوبی به دست نمی آورد مگر اینکه چین در توسعه اقتصاد میزان رشد و عدم تعادل به دست آمده که ناحیه جدیدی را طرح می کند بتواند به نقطه ای مشروط برسد. کرچه تاثیر استراتژیکی افزایش چین در همه جنبه های زندگی جهانی (کربن، سنگ آهن ،اپیرمی، تکنولوژی اطلاعات، ادغام وفعالیت اکتسابی ) به ...

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت