دانلود تحقیق و مقاله دانش آموزی و دانشجویی در مورد تبلیغات سازمانی

براساس جستجوی مقاله و تحقیق دانشجویی در مورد تبلیغات سازمانی تعداد 100 مورد در سایت یافت گردید که می توانید پس از مطالعه عناوین این تحقیقات و مقالات دانش آموزی و دانشجویی برای دانلود تحقیق در مورد تبلیغات سازمانی و یا دانلود مقاله درباره تبلیغات سازمانی اقدام نمائید:

تعداد صفحه: ۹ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقدمه صنعت‌ تبلیغات‌ با همه‌ سوابقی‌ که‌ در کشور ما دارد هنوز هم‌ جوان‌ و هم‌ غیر علمی‌ است‌. این‌واقعیت‌ نباید کسی‌ را بر آشفته‌ کند که‌ تبلیغات‌ در کشور ما در حد سایر فنون‌ و هنرهای‌ رسانه‌ای‌ ما(نسبت‌ به‌ جهان‌ رسانه‌ها) است‌. تبلیغات‌ در جهان‌ امروز و در عصر انفجار اطلاعات‌، در مراودات‌ اقتصادی‌ و فرهنگی‌ از جایگاه‌علمی‌ - تخصصی‌ و در ابعادی‌ وسیع‌تر، هنری‌ برخوردار است‌. ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: هنر

سازمان جهانی فرش نیازمند موقعیت و قدرت تبلیغات فرش ایران میراث آریا: پیوستن ایران به سازمان جهانی فرش، بیشتر به نفع دیگر کشورها است تا ایران؛ زیرا آنها از پول،‌ استفاده خواهند کرد."اکبر هریسچیان" رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرش ایران، با بیان این مطلب ، از کشور ایران به‌عنوان صاحب رسالت در هنر فرش یاد کرد و گفت: اگر قرار باشد سازمانی به نام سازمان جهانی فرش در دنیا تشکیل شود، باید ...

تعداد صفحه: ۱۲ دسته بندی: روانشناسی

روانشناسی سازمانی عبارت است از علم بررسی مجموعه عوامل و متغیرهایی که رفتار فرد را در دنیای کار تحت تأثیر قرار می‌دهند. بطور کلی روانشناسان سازمانی رفتار را در موقعیتهای کاری مورد مطالعه و بررسی قرار می‌دهند. تاریخچه روانشناسی سازمانی قبل از سال 1900 حتی نامی از روانشناسی سازمانی وجود نداشت. تا اینکه روانشناسی به نام برایان مقاله‌ای در این باره که چگونه تلگرافچیهای حرفه‌ای مهارت ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: مدیریت

چکیده : تبلیغات ، بعد از ارتباطی استراتژی بازاریابی است . ارتباط عملی فراتر از ارائه اطلاعات ( ارسال اطلاعات ) است . ارتباط موثر هنگامی برقرار میشود که شخص اطلاعات درستی دریافت و تحلیل کند. بنابراین ارتباط باید به عنوان فرآیندی که دارای عوامل متعدد است نگریسته شود . گام اول در بسط و گسترش یک استراتژی موثر بازاریابی ، تشخیص مخاطب هدف است . تشخیص و تحلیل مخاطب هدف عملی است چون ...

تعداد صفحه: ۴۸ دسته بندی: هنر

شیوه های بازاریابی برای فیلم «مارمولک» معجزه تبلیغات حداقل! تبلیغات برای فیلم های سینمایی در ایران هنوز از الگوهای چند دهه پیش پیروی می کند. پاییز گذشته، وقتی برای نخستین نمایش جنان “ارباب حلقه ها 3 : بازگشت پادشگاه ” در نیوزلند،‌ هواپیمایی منقش به تصایر این فیلم به عنوان یک حربه تبلیغاتی نو به پرواز درآمد، چیزی جز افسوس برای طولانی تر شدن فاصله میان ایده های تبلیغاتی سینمای روز ...

تعداد صفحه: ۷۰ دسته بندی: اقتصاد

منابع داخلی و مزیت رقابتی: منابع و توانایی‌هایی که می‌تواند منجر به مزیت رقابتی شود، در هر کار و فعالیتی متفاوت است و حتی می‌تواند در حول زمان متغیر باشد. بطور کلی منابع و توانایی‌های داخلی سازمان به چهار دسته کلی تقسیم می‌شوند که عباتند از : ، فیزیکی، انسانی و سازمانی، در اصل توانائیها و منابع جزء عوامل قوت سازمانی شمرده می‌شوند که می‌تواند به مزیت رقابتی تبدیل شوند در صورتی که ...

تعداد صفحه: ۸ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

بحث در مورد موفقیت انسان ها در کار و زندگی و به طور کلی در زمان حیات خود فرد موفقی کسی است که به آرزوهای خود برسد و در درون رضایت خاطر احساس کند که این امر خود حاصل تلاش و کوشش مداوم در زندگی است. موفقیت به دو بعد است: 1- بعد فردی که شخص به تنهایی و بدون در نظر گرفته عوامل بیرونی به مقصد و هدف خود می‌رسد. 2- بعد سازمانی یا گروهی است که تنها تلاش و کوشش فرد به تنهایی نیست بلکه ...

تعداد صفحه: ۲۸ دسته بندی: تاریخ

در فوریه 1917 روسیه سلطنتی، نصف اروپا، یک سوم آسیا، تحت رژیم پلیسی انعطاف ناپذیر و متمرکز ی زندگی می کرد و تنها یک قدرت سیاسی درآن به حساب می آید و آن شخص تزار بود. روسیه به عنوان یکی از مقتدرترین، کم تمدن ترین و تسخیر ناپذیر ترین دولت های زمان شهرت داشت. درباره روش ها و هدف های انقلاب روسیه هر طور قضاوت شود تردیدی نسیت که این انقلاب ارزش بررسی و تعمق را دارد. از لحاظ اجتماعی، ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: مدیریت

یکی از مهمترین آثار و تبعات رشد و توسعه فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی(ICTs) در عصر حاضر ظهور پدیده تجارت الکترونیک(E-Commerce) بوده است. تجارت الکترونیک که همگام و همپای توسعه اینترنت قوت و بسط بیشتری یافت زمینه لازم را در جهت رشد و توسعه اقتصادی فراهم می کند و راندمان کمی و کیفی مبادلات تجاری را افزایش می دهد. افزایش و گسترش عرصه های رقابتی را در مراودات تجاری باعث می شود و موجب ...

تعداد صفحه: ۱۱ دسته بندی: مدیریت

چکیده در این مقاله ضمن ارائه تعریفی از تقاضا و مدیریت تقاضا به تشریح تقاضا های هشت گانه و ارائه پیشنهاداتی در هنگام مواجه شدن با هر یک از آنها در جهت مدیریت تقاضا یا مدیریت بازاریابی جهت نیل به اهداف شرکت پرداخته شده است. و نقش مدیریت بازاریابی در مدیریت هر یک از این تقاضاها نشان داده شده است. مقدمه یکی از تعاریف نسبتاً جامعی که درباره واژه مدیریت بکار رفته است، مدیریت را علم و ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: مدیریت

اندیشه های فیلیپ کاتلر فیلیپ کاتلر (PHILIP KOTLER) در سال 1931 در شیکاگو متولد شد. لیسانس را از دانشگاه دی پل، فوق لیسانس را در رشته اقتصاد از دانشگاه شیکاگو، دکتری را در همان رشته از MIT و فوق دکتری ریاضی را از هاروارد و فوق دکتری علم و فناوری را از دانشگاه شیکاگو اخذ کرد. او از سال 1969 استاد رشته بازاریابی بین المللی دانشگاه نورث وسترن است. این دانشگاه از اولین مراکزی بود که ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: روانپزشکی

مقدمه روان‌شناسی صنعتی دانش بررسی رفتار انسان در محیط کار است. این دانش می‌کوشد تا با به اجرا گذاشتن نتایج و روش‌های روان‌شناختی به کارگران و سازمان‌ها کمک نماید. به این شاخه از روان‌شناسی گاه روان‌شناسی کار و روان‌شناسی شغلی هم گفته می‌شود.از جمله مباحث مطرح در این شاخه از روان‌شناسی می‌توان به رفتار سازمانی، توسعه و بالندگی سازمان، مشاوره شغلی وحرفه‌ای، روان‌شناسی مصرف ...

تعداد صفحه: ۴۴ دسته بندی: مدیریت

مقدمه در دنیای امروز، دگرگونیهای بسیار زیاد همراه با گسترش رقابت در زمینه هایی متنوع ، به ویژه در بازارها مشاهده می شود. (( تغییر)) واژه ی آشنایی است که توأم با فرصتها و تهدیدهایی برای جوامع و زمینه های شغلی مختلف ، گاهی عامل رشد و توسعه ، و زمانی عامل نگرانی و تحیر می شود. کشورها و شرکتهایی که پویایی را هدف خود قرار داده اند، سازندگی و توسعه را در تغییر می یابند و گروهی که فقط ...

تعداد صفحه: ۴۹ دسته بندی: علوم تغذیه

فرهنگ اصطلاحات برق متقاضی شخص حقیقی یا حقوقی که برقراری انشعاب یا انشعابهای برق و یا تغییر در قدرت و یا در مشخصات انشعاب و یا انشعابهای موجود را درخواست کرده ولی هنوز درخواست وی انجام نگرفته باشد. مشترک مشترک عبارت است از: شخص حقیقی یا حقوقی که انشعاب یا انشعابهای مورد تقاضای وی، بر طبق مقررات برقرار شده باشد. شرکت شرکت عبارت است از: شرکت یا سازمانی که به موجب مقررات قانونی به ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: مدیریت

مقدمه: به واسطه تغییرمحیط کسب و کار‌‌‌؛ مدیریت منابع انسانی(HRM) ؛نیز لزوما باید تغییر کند.نظر به ضرورت پاسخگویی به تغییرات، پیش بینی محیط؛ تغییرات و اتخاذ تصمیمات اثر گذاردر خصوص آینده؛ مدیریت منابع انسانی باید تغییر کند.آینده غیر قابل پیش بینی است و مشکل است تعیین کنیم که چه پیش خواهد آمد.از این رو انعطاف پذیری و کسب دانش کافی در جهت پاسخگویی به این عدم قطعیت ها مهم است. در ...

تعداد صفحه: ۷۰ دسته بندی: پروژه و طرح کارآفرینی

الف. صادرات کشور ما به این کشورها شامل: موادغذایی، کفش و پوشاک، مواد شوینده، لوازم خانگی و منسوجات است و واردات کشور مواد شیمیایی، پنبه، آهن آلات و کود شیمیایی می‌باشد. اطلاع کارآفرینان از عناوین کالاهای وارداتی و صادراتی و میزان حجم معاملات و مبادلات کالاها در تأسیس واحدهای تولیدی و خدماتی و چگونگی توسعه فعالیتهای آنها بسیار مؤثر می‌باشد. ب. صادرات و واردات با پول: معاملات با ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

بیش از ربع قرن از پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی ‌می‌گذرد؛ انقلابی که به تعبیر بزرگان، بیش از آنکه سیاسی باشد، فرهنگی بود. در این مدت، تمامی‌ رسانه‌های ارتباط جمعی مروج اسلام و مبلغ ارزش‌های اسلامی ‌بوده و هستند. افزون بر آن نیز چندین نهاد، سازمان و ارگان رسمی‌ و غیررسمی، ‌متولی آموزش، تربیت و ترویج سنن و آداب مذهبی بوده و هستند. سازمان عریض و طویل تبلیغات اسلامی، ‌با ...

تعداد صفحه: ۱۲ دسته بندی: اقتصاد

از آنجا که قاچاق، هزینه های انسانی و اقتصادی سنگینی برای کشور به دنبال دارد و به ویژه به نظام اقتصادی کشور لطمات جبران ناپذیری وارد می کند. مبارزه منطقی و معقول با این پدیده زیانبار اجتناب ناپذیر است. بطور کلی سیاستگذاری در جهت مبارزه با قاچاق و جلوگیری از گسترش آن بایستی در دو سطح ملی و گمرک صورت گیرد. گمرک سازمانی اجرایی در امر پیاده سازی سیاستهای بازرگانی و اقتصادی است و مجری ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: مدیریت

چکیده : در دنیای رقابتی امروز مشتریان در کانون اصلی توجه شرکتها قرار دارند و رضایت‌مندی آنها عامل اصلی کسب مزیت رقابتی سازمانها است. لازمه جلب رضایت مشتریان برآورده ساختن کامل نیازهای آنها و شناسایی دقیق خواسته‌ها، انتظارات، تمایلات، تواناییها و محدودیتهای آنها در خرید محصولات است. با دستیابی به چنین اطلاعاتی می‌توان عوامل تأثیرگذار بر رفتار مصرف‌کنندگان را به خوبی تشخیص داد و ...

تعداد صفحه: ۱۱ دسته بندی: مدیریت

1. هرچه بیشتر درباره بازاریابی فرا بگیرید: آخرین کتابها و مجلات بازاریابی را مطالعه کنید، با همکارانتان در خصوص استراتژیهای موفق صحبت کنید و بویژه به کسب و کارهایی که موفق هستند توجه کنید. در مورد بازاریابی 5 نکته را در نظر داشته باشید. 1-محصول 2- قیمت 3- مکان 4-تبلیغات 5-مردم. به یاد داشته باشید که هرچقدر هم که ایده (نوآورانه تجاری) شما خوب و سازماندهی شده باشد، بدون داشتن ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: مدیریت

مقدمه : شروع فعالیت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری همیشه با مطالعه و برنامه‌ریزی علمی همراه است. در شرکتهای بزرگ قبل از شروع عملیات تولید، گروه تحقیقات و بازاریابی برای امکان سنجی در مورد مقبولیت کالا و نیاز بازار فعالیتهای خود را آغاز می‌کند. همچنین در شرایطی که کالاهای تولید شده، فروش نمی‌روند و یا در رقابت با کالاهای مشابه، از بازار مناسبی برخوردار نیستند لازم است تا گروه تحقیقات ...

تعداد صفحه: ۴ دسته بندی: زندگینامه مشاهیر و بزرگان

آیت الله مطهری استاد شهید آیت الله مطهری در 13 بهمن 1298 هجری شمسی در فریمان واقع در 75 کیلومتری شهر مقدس مشهد در یک خانواده اصیل روحانی چشم به جهان می گشاید. پس از طی دوران طفولیت به مکتبخانه رفته و به فراگیری دروس ابتدایی می پردازد. در سن دوازده سالگی به حوزه علمیه مشهد عزیمت نموده و به تحصیل مقدمات علوم اسلامی اشتغال می ورزد. در سال 1316 علیرغم مبارزه شدید رضاخان با روحانیت و ...

تعداد صفحه: ۸ دسته بندی: علوم آموزشی و مشاوره تحصیلی

مقدمه دانش آموزان به هنگام آسودگی از فعالیت های تحصیلی خود، بر اساس دلبستگی ها و علایق و استعدادهای فردی خود در پی فعالیت هایی هستند که بتوانند آنان را به دور از الزامات و محدوده مجبوریتهای تحصیلی و خانوادگی، ارضا کرده و موجب شکوفایی توانایی های درونی آنها گردند. دانش آموزان از آنجا که در سنین رشد و بالندگی هستند در مقوله اوقات فراغت از اهمیت زیادتری نسبت به طبقات دیگر جامعه ...

تعداد صفحه: ۶ دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT

در عصر فن آوری اطلاعات و ارتباطات، رایانه (کامپیوتر)ابزار اصلی هر حرفه به شمار می رود و لذا در جهان آینده موفقیت هر فرد در زندگی به میزان توانمندی او در استفاده از رایانه ارتباط خواهد داشت. بهمین جهت برای کسانی که در این رشته تحصیل می کنند افق شغلی روشنی میتوان پیش بینی کرد. هنرجویان این رشته در طی دو سال با مباحث ذیل آشنا می شوند: مبانی کامپیوتر و IT سیستم های عامل نرم افزارهای ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: مدیریت

مقدمه : شروع فعالیت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری همیشه با مطالعه و برنامه‌ریزی علمی همراه است. در شرکتهای بزرگ قبل از شروع عملیات تولید، گروه تحقیقات و بازاریابی برای امکان سنجی در مورد مقبولیت کالا و نیاز بازار فعالیتهای خود را آغاز می‌کند. همچنین در شرایطی که کالاهای تولید شده، فروش نمی‌روند و یا در رقابت با کالاهای مشابه، از بازار مناسبی برخوردار نیستند لازم است تا گروه تحقیقات ...

تعداد صفحه: ۲۲ دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT

اینترنت چیست؟ اینترنت بیش از یک شاهراه اطلاعاتی است اینترنت بیش از یک بزرگراه است . عبارت بزرگراه نمی تواند دنیای واقعی اینترنت را توصیف نماید . استفاده از این عبارت مثل استفاده از سیستم قرقره قدیمی در مقایسه با فیزیک کوآنتوم است .به تصویری از اینترنت نیاز دارید که الکترونها ، کابلهای فیبر نوری،انتقال داده ها با سرعت بالاو تمام اجزای صوتی بخشی از سیستم اعجاب انگیزی مثل اینترنت ...

تعداد صفحه: ۴۰ دسته بندی: مدیریت

رسانه ها مدیریت دانش درسالهای اخیر مدیریت دانش، به یکموضوع مهم و حیاتی مورد بحث در متون تجاری تبدیل شده است. جوامع علمی و تجاری هر دو بر این باروند که سازمانهایی با قدرت دانش می توانند برتریهای بلند مدتخود را در عرصه های رقابتی حفظ کنند. مدیریت دانش شکل جدیدی از بکارگیری مشترک کامپیوتر در سازمان است. مدیریت دانش فرایندی است که به سازمانها در شناسایی، انتخاب ، سازماندهی و توزیع ...

تعداد صفحه: ۲۲ دسته بندی: اقتصاد

بودجه بندی چیست؟ و چرا بودجه بندی انجام می گیرد؟ بودجه به عنوان بیان رسمی طرحها، اهداف و آرمان های مدیریت یک مجموعه تعریف شده است که همه جنبه های عملیاتی برای یک دوره زمان بندی شده را تحت پوشش قرار می دهد. بودجه ابزاری است برای تعیین اهداف و جهت های یک مجموعه بودجه ها بر کنترل بی واسطه محیط سازمان یا مجموعه را فراهم می کنند. و به حرفه ای کارکردن جنبه های مالی شغل و اداره کمک می ...

تعداد صفحه: ۳۹ دسته بندی: مدیریت

1-در انجام کارها روی شیوه‌ای خاص تأکید نکنید. شاید کسی بتواند از مسیر کوتاه‌تر و بهتری شما را به مقصد برساند. 2- توجه داشته باشید دانش و تجربه، هیچ کدام به تنهایی رهگشا نیستند، مثل اکسیژن و هیدروژن که از ترکیب معینی از آنها هوای تنفس ما تأمین می‌شود، می‌توان با آمیختن دانش و تجربه، راهکارهای حیاتی و استثنایی خلق کرد. 3- از هر فرصتی برای استخدام و به کارگیری افراد برجسته استفاده ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: ادبیات فارسی

15 روش پشتیبانی کردن از نویسندگان مقدمه کتابخانه ها نقش کلیدی را در ایجاد و توزیع علوم جدید ایفا می کنند که بسیاری از آنها مستقیما به پشتیبانی از نویسندگان به خصوص در موسسات آکادمیک و دیگر مراکز تحقیقاتی باز می گردند. اعضای کتابخانه سرویسهای با ارزشی را در سازمانهای شبکه ای ایجاد نموده اند. در محیط تحقیقاتی تعداد اندکی از اعضا از موقعیت ویژه همکارانی که به طور مستمر به کتابخانه ...

تعداد صفحه: ۴ دسته بندی: روانشناسی

به نام ایزد پاک شخصیت و روان نگاشتی شخصیت و رفتار مصرف کننده : مفهوم شخصیت چهار مشخصه اصلی دارد : اولاً رفتار یک فرد برای اینکه به عنوان خصوصیات شخصی او در نظر گرفته شود باید دارای تداوم زمانی باشد. رفتارهای به خصوص باید فرد را از دیگران متمایز کند، یک خصوصیت شخصی نمی تواند در بین تمام مصرف کنندگان مشترک باشد. محققان نمی توانند دقیقا رفتار فرد را در یک موقعیت خاص طبق یک سنجه ...

تعداد صفحه: ۷۶ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

پیش گفتار وسایل ارتباط جمعی در جهان معاصر در جهان امروز، وسایل ارتباط جمعی- روزنامه، رادیو، تلویزیون، سینما - با انتقال اطلاعات و معلومات جدید و مبادله افکار و عقاید عمومی در راه پیشرفت فرهنگ و تمدن بشری نقش بزرگی به عهده گرفته اند. به طوری که بسیاری از دانشمندان، عصر کنونی زندگی انسان را«عصر ارتباطات» نام گذاشته اند. فراوانی جمعیت، تمرکز گروههای وسیع انسانی در شهرهای بزرگ، ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

در اهمیت روابط عمومی ها بعضی‌ها خیال می‌کنند؛ روابط عمومی تشکیلاتی بسیار بزرگ و عریض و طویل است که به اندازه یک چاپخانه بزرگ به نیرو نیاز دارد؛ بعضی‌ها هم هستند که گمان می‌کنند روابط عمومی یک چیز لوس و تشریفاتی است که به هیچ دردی نمی‌خورد و حتی یک نفر هم برای این‌کار زیاد است. شما بین چاپخانه‌داران یا لیتوگرافی از این حرف‌ها نشنیده‌اید؟ تازه آن‌هایی هم که به داشتن روابط عمومی ...

تعداد صفحه: ۱۲ دسته بندی: تربیت بدنی

مقدمه مدیریت دارای یک تعریف عام است به هدایت یک گروه از افراد در یک سازمان و یا نهاد خاص توسط یک فرد باز میگردد و از آن بعنوان توانائی کارکردن با و بوسیله دیگران یاد میکند . یک مدیر ورزشی باید فردی باشد که بتواند اهداف آن سازمان کوچک یا بزرگ ورزشی را عملی ساخته و بعنوان مثال ، یک فدراسیون ورزشی بعنوان یک سازمان ورزشی یک سری اهداف سازمانی و تعمیم آن رشته ورزشی خاص را درکشور دنبال ...

تعداد صفحه: ۱۲ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

شکاف‌های اجتماعی هر سازمان و تشکیلات سیاسی یا حزب که به قصد ورود به عرصه قدرت سیاسی تشکیل می‌شود در صورتی می‌تواند به حیات خود به شکل تأثیر گذار و بالنده ادامه دهد که بخشی از علایق و منافع گروهبندی‌‌های اجتماعی را نمایندگی کند. در واقع یک سازمان سیاسی، تجسم خارجی خود آگاهی و تشکل یک گروهبندی پایه اجتماعی است. بیان شفاف آنکه سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران کدام بخش از جامعه را ...

تعداد صفحه: ۲ دسته بندی: مدیریت

بازاریابی چیست؟ واژه بازاریابی چه معنایی دارد؟ بسیاری از مردم چنین می اندیشند که بازاریابی تنها به معنی فروش و تبلیغ است اگر بدانیم فروش و تبلیغ بخش نمایان کوه یخ شناور بازاریابی است نباید شگفت زده شویم. امروزه نباید بازاریابی را به مفهوم قدیمی آن یعنی فروش و یا معرفی محصول مورد فروش در نظر آورد بلکه باید به مفهوم نوین آن یعنی برآوردن نیازهای مشتری توجه کرد. اگر بازاریاب بتواند ...

تعداد صفحه: ۱۸ دسته بندی: مدیریت

مقدمه در سال ‌1325 دستگاهی با عنوان "وزارت کار و تبلیغات" و با هدف ایفای نقش به عنوان مرجعی بی طرف و صاحب صلاحیت برای حل اختلافات کارگری و کارفرمایی و تمرکز امور مربوط به کار، تهیه و اجرای قانون کار و قانون بیمه کارگران، حمایت و تأمین بهداشت و رفاه کارگران و برقراری ارتباط با تشکیلات بین‌المللی کار، تشکیل و سپس به تدریج وظایف دیگری از جمله حفظ و صیانت از نیروی کار، تنظیم روابط ...

تعداد صفحه: ۱۳ دسته بندی: روانشناسی

آبراهام هرزبرگ روانشناسی بود که مکتب روانشناسی انسانی را بنا نهاد . موضوع مطالعه اصلی او انگیزش انسان بود . امروزه همگان او را بخاطر (( سلسله مراتب نیاز ها )) می شناسند که به توضیح انگیزش و رفتار انسانها در نتیجه مجموعه نیازهای متفاوت می پردازد. البته عقاید هرزبرگ به راحتی توسط روانشناسان بعد از او پذیرفته نشد ، بلکه توسط تئوریسین های بزرگی مانند رنسیس لیکرت ، فردریک هرزبرگ و ...

تعداد صفحه: ۱۱ دسته بندی: حقوق و فقه

اجاره نامه رسمی داشته باشد در دفتر اسناد رسمی اجاره نامه را درست کند در غیر اینصورت ارزش اجاره ایدرنظر گرفته می شود. کمیسیون از کارمندان دارایی و امور صنفی و شوراها هستند که در خیابانی یک مغازه اجاره آن به صرفه تر می باشد مثلاً ارگ مغازه ای 10 متر باشد اجاره آن 000/51 تومان می باشد مالیات آن 000/50 می باشد اگر اجاره نامه ای داشته باشد که بیشتر از 000/50 تومان باشد آن را دریافت ...

تعداد صفحه: ۶ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

ضرورت و اهمیت روابط عمومی قرن حاضر را علاوه برآنکه قرن تسخیر فضا ، اتم ، کامپیوتر، لیزر و غیره نامیده اند، ،به عنوان عصر ارتباطات نیز نامگذاری گردیده است که شبیه دهکده جهانی می ماند که در این ارتباطات انسانها به هم نزدیک و افکار و اعمال انسانها و جمعیت ها از دید و نظر یکدیگر پنهان نیست که تبادل افکار و اطلاعات و دانش ها و هنر ها و تبلیغات در حجم و سرعت گیج کننده ای در جریان است. ...

تعداد صفحه: ۷ دسته بندی: گردشگری و توریسم

مقدمه: اشاره: در حال حاضر صنعت گردشگری به مهم‌ترین فعالیت اقتصادی جهان پس از صنایع نفت و خودروسازی تبدیل شده است. براساس گزارش سازمان جهانی گردشگری (WTO) مخارج سالانه گردشگری در سطح جهانی بالغ بر 2000 میلیارد دلار است. در حال حاضر صنعت گردشگری به مهم‌ترین فعالیت اقتصادی جهان پس از صنایع نفت و خودروسازی تبدیل شده است. براساس گزارش سازمان جهانی گردشگری (WTO) مخارج سالانه گردشگری ...

تعداد صفحه: ۴ دسته بندی: پروژه و طرح کارآفرینی

این مجموعه در سال 1380 افتتاح گردید که دارای یک کاسه به ابعاد 25*5/13که فقط برای آموزش شنا و حرکات آب درمانی استفاده می شود در ورودی بالای درب استخر طبقه فوقانی جهت ورزشهای بیلیارد و پرورش اندام می توان استفاده کرد.از زمان های بسیار دوره آب به عنوان وسیله ای برای درمان مورد استفاده قرار می گرفته است.در طی 50 سال اخیر استفاده از آب برای درمان به شکل کیف یخ ، کیف آب گرم ، استخر آب ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: مدیریت

چکیده دراین مقاله به منظور ارائه راهکار برای موفقیت مدیران بازاریابی در دستیابی به اهداف نام تجاری(Brand ) و همچنین اثربخشی تلاشهایی( از قبیل موضع یابی، تبلیغات و ....) که در جهت ارتقای ارزش Brand صورت می گیرد مفهوم مدیریت نام تجاری در مؤسسات تولیدی را مطرح کرده ایم. مدیریت نام تجاری در مجموع تلاش دارد تا با هدف گذاری، برنامه ریزی، اجرا و کنترل، برای نام تجاری ایجاد ارزش کند و ...

تعداد صفحه: ۱۲ دسته بندی: مدیریت

مجموعه ای از اجزاست که به هم وابسته اند و هدف مشترکی را دنبال می کنند فعالیت های اصلی: 1- لجستیک درون داد: تعریف: کلیه فعالیتهایی که در سازمان انجام می گیرد تا ورود و مواد اولیه به ابتدای فرآیند تولیدبرآورده می شود. یا هر آنچه موضوع سیستم قرار می گیرد یا ماده ای که روی آن سیستم عملیات می کند. که بانک به عنوان یک سازمان فاقد این فعالیت ها است. 2- تولید عملیات تعریف :کلیه ...

تعداد صفحه: ۲۵ دسته بندی: تربیت بدنی

اصولا برگزاری یک مسابقه ورزشی به یکسری پیش بینی ها ، آینده نگری ها و برنامه ریزیهایی نیاز مند است . آنچه مسلم است این است که هیچ مسابقه ای بدون زحمت و تلاش بخوبی برگزار نخواهد شد . لذا برای برگزاری مسابقات می بایستی برنامه ریزی صحیح و گسترده ای در تمامی ابعاد صورت گیرد تا یک مسابقه به خوبی و با کیفیت مطلوب برگزار شود . طبیعی است برگزاری یک مسابقه رابطه مستقیمی با برنامه ریزی ...

تعداد صفحه: ۴ دسته بندی: علوم آموزشی و مشاوره تحصیلی

تشکل های دانش آموزی فعالیت های قرآنی مراسم ها و مناسبتها نماز جماعت در مدرسه ماه مبارک رمضان تشکل های دانش آموزی مسابقات گوناگون فرهنگی حائزین رتبه های برتر تشکل های دانش آموزی: پرورش استعدادهای نوجوان در دوره راهنمائی اهمیت بسزایی دارد با ایجاد تشکلهای دانش آموزی پیشتازان هلال احمر، شورای دانش آموزی ، بسیج ، امران به معروف ، گروه تبلیغات ومراسم و.. زمینه شکوفائی استعداد ها ...

تعداد صفحه: ۶ دسته بندی: معارف اسلامی و الهیات

بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده اند امام خمینی وظایف و اهداف بسیج پنجم آذر ماه سال روز تشکیل نهاد بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) است و همین ایام بهانه ای شد تا بار دیگر نظری بیندازیم به نقش مسؤولیت های سنگین این نهاد که محدوده آن را همه کسانی تشکیل می دهند که دل در گرو تحقق اهداف و آرمان های بلند امام راحل(ره) و عملی شدن ...

تعداد صفحه: ۹ دسته بندی: حسابداری

سود و زیان هر شرکت تولیدی و بازرگانی برای اطلاع از اینکه در هر دوره مالی به چه میزان در نیل به اهداف سازمانی موفق بوده است یا ناموفق اقدام به تشکیل صورتحساب سود و زیان می نماید تا با آگاهی از وضعیت مالی شرکت اقداماتی را که لازم میداند برای پیشبرد اهداف انجام دهد . تعریف صورت سود و زیان : عبارت است از خلاصه درآمدها وهزینه های یک سازمان برای یک دوره زمانی معین . 3 عامل درصورت سودو ...

تعداد صفحه: ۹ دسته بندی: صنایع دفاع - نظامی

چرا قدرت های بزرگ در جنگ های کوچک بد عمل می کنند؟ این مقاله به بررسی عملکرد ناموفق قدرت های بزرگ صنعتی و نظامی دنیا در جنگ های کوچک می پردازد. منظور نویسنده مقاله از جنگ های کوچک، جنگهایی با ماهیت محدود است که عموماً برای مقابله با شورش و قیام های شهری و چریکی و نیز برای بیرون راندن دشمن اشغالگر از منطقه خاصی صورت می گیرد. این مقاله به بررسی عملکرد ناموفق قدرتهای بزرگ صنعتی و ...

تعداد صفحه: ۷ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

امسال، ایران اسلامی، رنگ و جمال دیگری می یابد و حال و هوایی دیگر به خود می گیرد؛ مردم این سرزمین نیز به عنوان خالقان سختکوش و پرتلاش در آفرینش انقلابی که اکنون به 30 سالگی رسیده است، برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سی امین سال انقلاب اسلامی آماده می شوند. از این روی، ستاد دهه فجر، به عنوان مرجع اصلی در برگزاری چنین مراسمی، کمیته های تخصصی را سازماندهی کرده و کمیته هنری این ...

تعداد صفحه: ۹ دسته بندی: تاریخ

در طول تاریخ زندگی بشر، چهره های درخشانی ظهور کرده اند که هم چون مشعل فروزان، فراراه زندگی مردمان را روشن و آنان رابه سوی اهداف متعالی رهنمون ساخته اند. استاد شهید مرتضی مطهری، فرزند راستین اسلام ناب محمدی صلی الله علیه والله و سلم است که هم عزت خون شهیدان راه حق را پشتوانه شخصیت کم نظیر خود دارد و هم کرامت اندیشه و قلم علمای ربانی را. بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام ...

تعداد صفحه: ۵ دسته بندی: علوم سیاسی

بَسیج به سازمانی گفته می‌شود که اولین بار در تاریخ ۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان روح الله خمینی تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ قانوناً رسمیت پیدا کرد و به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعلق گرفت. در آن هنگام از بسیجیان بیشتر برای ارسال به صورت داوطلبانه و سازماندهی‌شده به جبهه‌های جنگ ایران و عراق استفاده می‌شد. نیرو های بسیج ایران از بدو تأسیس تا پایان مسئولیت سردار ...

تعداد صفحه: ۱۱ دسته بندی: مدیریت

مقدمه: بازار یابی در کسب و کار امروز یک امر ضروری است ودر مو قعیت ساز مانها نقش اساسی ایفا می کند.بازاریابی به فروش از طریق ویزیتوری یا تهیه آگهی های تبلیغاتی محدود نمی شود و مفهوم بسیار جامع تری دارد و به همین دلیل گفته می شود تفکر بازار یابی باید در کلیه ی بخش ها و فرایند های سازمانی نفوذ کند و مورد توجه قرار گیرد.خلق نام تجاری مناسب ، تبلیغات مناسب ، توجه به تغیر دائم در ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

چکیده مقاله‌ حاضر چارچوبی برای تحلیل و دسته‌بندی ویژگی‌های طرح یک وب‌سایت در قالب ماتریسی از کارکردهای کسب‌‌ وکارانه در برابر ارزش‌های مورد نظر مشتریان- ارائه می‌کند. این چارچوب, زمینه‌ساز ایجاد طرحی برای یک وب‌سایت تجاری است که کلیه‌ جنبه‌های دخیل در داد و ستد را شامل می‌شود. همچنین مثال‌هایی از ویژگی‌های وب بیان می‌شوند که از نظر مشتریان یا بازدیدکنندگان باید مورد ارزیابی قرار ...

تعداد صفحه: ۴۹ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

ایجاد فروشگاه اینترنتی، تبلیغ و اطلاعات کامل محصولات یک شرکت به نمایش در می آید و مشتری با داشتن کارت پرداخت واسطه ویا کارت‌های اعتباری، پس از جستجو و انتخاب، در خواست خرید می کند. سایت واسطه پس از کسر مبلغ محصول از حساب وی، این درخواست را در وهله اول از طریق فکس و یا تلفن (در آینده از طریق کامپیوتر به صورت آنلاین و یا از طریق SMS و یا تلفن گویا ) به فروشنده ارجاع می دهد و ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

الفبای تجارت الکترونیکی - مزایا و مدل های تجارت الکترونیک قدمت تجارت الکترونیکی یا ecommerce به قبل از پیدایش شکل کنونی اینترنت برمی‌گردد، اما به علت هزینه‌های سنگین این شیوه از تجارت، امکان استفاده از آن تا چند سال گذشته فقط در اختیار شرکت‌های بزرگ تجاری و مؤسسات اقتصادی مانند بانک‌ها و دولت‌ها بوده است. قدمت تجارت الکترونیکی یا ecommerce به قبل از پیدایش شکل کنونی اینترنت ...

تعداد صفحه: ۲۳۱ دسته بندی: تاریخ

پیامبر اسلام مدیر و فرمانده ای بی نظیر تقدیم به ساحت مقدس امام زمان (عج) مقدمه: حتی آنها که اسلام را به عنوان یک آئین الهی نپذیرفته اند، در این امر شک ندارند که پیامبر اسلام، فرمانده بزرگی بود که پیروزی سربازانش را در کمترینمدت و با کمترین ضایعات تامین کرد. و از نظر مدیریت نیز آنچنان نیرومند بود که از یک جامعه نیمه وحشی، تمدنی بزرگ به وجود آورد و از قبائل پراکنده عرب توانست ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: هنر

بسیاری از هنرمند، طراحان وینی، همچون موریس و وان دو ولده، در حوزه های کاری مختلف به کار پرداختند، گاستاو کلمت، نقاشی که سفارشات فراوانی برای تزئین بناهای وین جدید داشت، پیشگام حرکت دوری گزینی از سبک های تاریخی شد. وی جمعی از هنرمندان را متشکل کرد که بعدا بعنوان «انشعابیون» معروف شدند. طراحی کلمت برای جلد کاتالوگ اولین نمایشگاه انشعاب در سال 1898، همان چارچوب به شدت عمودی برخی از ...

تعداد صفحه: ۱۲۵ دسته بندی: مدیریت

پیشگفتار: هدف از نگارش آن است که با توضیح کامل مراحل مختلف یک طرح، به گردانندگان تشکل های گروهی در زمینه‌ی اجرای وظایف محوله، کمک شود. الف) طرح توسعه: طرح توسعه شامل مراحل زیر است: تهیه و جمع آوری اطلاعات فرایند برنامه ریزی و طراحی تشکیل گروه تجهیز گروه و سرانجام امور تکمیلی. هر یک از مراحل فوق به زیر شاخه هایی تقسیم می شوند. توضیحات کامل مراحل یاد شده در کتاب آمده است. ب) ...

تعداد صفحه: ۵ دسته بندی: تاریخ

شهید مطهری، نور تابنده ای بود که انوار یکتا پرستی را بر جان مخاطبان خود تاباند و زنگار انحراف و التقاط را از دل ها زدود. او تجسم معارف اسلامی، علوم و فنون عقلی و نقلی، اصلاحگر بزرگ جامعه اسلامی و مظهر کامل یک اندیشمند برجسته کشور ایران و جهان اسلام بود. به حق او یکی از بزرگترین معماران بنای فکری نظام اسلامی به شمار می آید. بی تردید کتاب ها و گفتارهایی که این نظریه پرداز اسلامی ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: تاریخ

استاد شهید آیت الله مطهری در 13 بهمن 1298 هجری شمسی در فریمان واقع در 75 کیلومتری شهر مقدس مشهد در یک خانواده اصیل روحانی چشم به جهان می گشاید. پس از طی دوران طفولیت به مکتبخانه رفته و به فراگیری دروس ابتدایی می پردازد. در سن دوازده سالگی به حوزه علمیه مشهد عزیمت نموده و به تحصیل مقدمات علوم اسلامی اشتغال می ورزد. در سال 1316 علیرغم مبارزه شدید رضاخان با روحانیت و علیرغم مخالفت ...

تعداد صفحه: ۱۹۵ دسته بندی: تاریخ

چرادرس دفاع مقدس؟ در یک بررسی اجمالی در مورد خاستگاه اقوام و ملل در می یابیم که همه اقوام و ملل با هر رویکردی علاقه مندی وافری به ثبت و ضبط پدیده هایی از خود داشته که باعث سربلندی و بالندگی آنان در بین سایر اقوام و ملل می گردد. و با این بالندگی ها بر دیگر اقوام و ملل فخر فروخته و به خود افتخار می کنند. وجه تشابه و اشتراک اکثریت قریب به اتفاق این بالندگی ها در بین اقوام و ملل ...

تعداد صفحه: ۸ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقدمه: ورود به دنیای کسب و کار در عصر حاضر که جهان وارد دوره ای از فرصتها و چالش های بزرگ شده است ، نیاز به دانش ،مهارت و ویژگیهای خاص دارد . در هزاره جدید عوامل مؤثر بر موفقیت و خوشبختی افراد ، سازمان ها و ملت ها به سرعت در حال تغییر است و در چنین دوره ای موفقیت، به برخورداری از آخرین دانش و توانایی بکار گیری آن به شیوه ای نو آورانه و موثر بستگی دارد . دیگر شرایط پایدار برای ...

تعداد صفحه: ۴ دسته بندی: روانشناسی

(LearningPsychology) هیلگاد روانشناس آمریکایی در یک تعریف جامع یادگیری را اینگونه تعریف می‌کند: " یادگیری یعنی؛ تغییر نسبتاً پایدار در رفتار که بر اثر تجربه در توانایی‌های بالقوه فرد بوجود می‌آید." • تفاوت سطح انسان قرن ۲۱ با اجداد غارنشین را چه چیزی پر می‌کند ؟ • یادگیری در زندگی انسان چه نقشی دارد ؟ • ایا یادگیری محدود به مدارس و آموزشگاهها است ؟ نقش یادگیری در همه صحنه‌های ...

تعداد صفحه: ۱۱ دسته بندی: تاریخ

مقدمه بی تردید در تاریخ معاصر ایران، دوره تاریخی ( شهریور 1320 تا کودتای 28 مرداد 1332 ) از اهمیت ویژه ای برخوردار است و آنرا دوره تنویر و تنوع افکار سیاسی تلقی می‌کنند که بسیاری از حرکتها و اندیشه‌ها‌ از چپ و لیبرال دموکراسی گرفته تا اسلامی و بنیادگرا، فرصتی برای اظهار وجود پیدا کردند. بی تردید یکی از مهمترین حرکتها و جنبش های اسلامی در تاریخ معاصر ایران، جنبش فدائیان اسلام ...

تعداد صفحه: ۳۰ دسته بندی: تاریخ

24 سال از دوم اردیبهشت 59، روز اعلام انقلاب فرهنگی در دانشگاههای کشورمان میگذرد. حوادث موسوم به انقلاب فرهنگی که به رغم عنوان پر طمطراقش، نه به دیگرگونی های ژرف فرهنگی و حتی دانشگاهی، بلکه به تغییراتی در فضای سیاسی دانشگاه ها و تصرفاتی بیشتر " شکلی" در عناوین رشته ها، مواد و کتب درسی محدود شد، همچون هر پدیده اجتماعی دیگر از پیچیدگی و چند چهرگی بر خوردار است. در تحقیق حاضر کوشش ...

تعداد صفحه: ۴۴ دسته بندی: مهندسی کشاورزی زراعت

آفت‌ ها موجودات زنده ای هستند که در مکان نامناسب و در زمان نامناسب، برحسب میل انسان، ظاهر می‌شوند. آنچه مورد نظر است این است که چگونه انسان‌ها، مخصوصا از طریق استفاده از آفت کشها با آفات کنار می‌آیند. استفاده از آفت کش‌ها بیش از سال 1900، به ندرت توجه دولت یا مقررات را به طور عمده به خود جلب کرد. بر عکس، از اواخر دهه 1900، حشره کش‌ ها (افت کش‌ها) منبع اصلی کشمکش‌ های سیاسی و ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT

مقدمه تکنولوژی اطلاعات به سرعت در حال تغییر جهان از شکلی است که ما آن را می‌شناسیم. این تغییرات،که در اواخر قرن بیستم آغاز شده، در اوایل قرن بیست و یکم با شتاب بیشتری خود را نشان می‌دهد. اینترنت، تجارت الکترونیکی و وب سایت اصطلاحاتی هستند که امروزه بسیار به کار برده می‌شوند. هر روز تعداد زیادی آدرس های اینترنتی را می‌توانید در روز نامه ها، مجلات، آگهی های تبلیغاتی درتلویزیون و ...

تعداد صفحه: ۸ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

اینترنت، اینترانت و اکسترانت به دلیل مزیتهای فراوان در حال تبدیل به سکوی تجارت الکترونیک و بازرگانی الکترونیک می باشند.ارتباط جهانی، سهولت استفاده، هزینه پایین و قابلیتهای چند رسانه ای سبب شد تا از اینترنت برای برنامه های کاربردی تعاملی، خدمات و کالاها استفاده گردد. هم بندی و دسترسی جهانی،کاهش هزینه های ارتباطی،کاهش هزینه های بازرگانی و معاملاتی،کاهش هزینه های سازمانی،ویژگی ...

تعداد صفحه: ۱۱ دسته بندی: علوم آموزشی و مشاوره تحصیلی

مقدمه: امروزه لازم است طرح ‎های صنعتی با دقت و سرعت انجام گیرد. برا ی جامه عمل پوشاندن به این هدف، کامپیوتر نقش اساسی را ایفا می‎کند. دراین راستا نرم‎افزارهای بسیاری در زمینه طراحی مهندسی به کمک کامپیوتر عرضه شده‎اند و یکی از این نرم‎افزارها AUTO CAD می‎باشد. اتوکد یک بسته نرم افزاری، برای طراحی با کامپیوتر می‎باشد. این برنامه که آن را CAD (Computer Aided Design )، به معنای ...

تعداد صفحه: ۴۲ دسته بندی: ادبیات فارسی

سرعت این حرکت در سال 2006و 2007 نشان داده است که تلاش ها برای رشد مرکزی برای آرام کرد ن اقتصاد و نتایج مطلوبی به دست نمی آورد مگر اینکه چین در توسعه اقتصاد میزان رشد و عدم تعادل به دست آمده که ناحیه جدیدی را طرح می کند بتواند به نقطه ای مشروط برسد. کرچه تاثیر استراتژیکی افزایش چین در همه جنبه های زندگی جهانی (کربن، سنگ آهن ،اپیرمی، تکنولوژی اطلاعات، ادغام وفعالیت اکتسابی ) به ...

تعداد صفحه: ۸ دسته بندی: مدیریت

«سازمانها و دانایی» در سالهای اخیر «مدیریت دانش» به یک موضوع مهم و حیاتی و مورد بحث در متون تجاری تبدیل شده است. جوامع علمی و تجاری هر دو بر این باورند که سازمانهای با قدرت دانش می‌توانند برتری‌های بلند مدت خود را در عرصه‌های رقابتی حفظ کنند. منابع نقد و بررسی و چشم‌اندازهای رقابتی سازمان‌ها نشان‌ دهنده تأثیرات این دیدگاه در عرصه‌های استراتژیک سازمان‌های تجاری است. (نلسون و ...

تعداد صفحه: ۱۸ دسته بندی: مدیریت

مقدمه به واسطه تغییر محیط کسب و کار، مدیریت منابع انسانی (HRM) ، نیز لزوماً باید تغییر کند. نظر به ضرورت پاسخگویی به تغییرات، پیش بینی محیط، تغییرات و اتخاذ تصمیمات اثرگذار درخصوص آینده، مدیریت منابع انسانی باید تغییر کند. آینده غیرقابل پیش بینی است و مشکل است تعیین کنیم که چه پیش خواهدآمد. از این رو انعطاف پذیری و کسب دانش کافی درجهت پاسخگویی به این عدم قطعیت ها مهم است. درحالی ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: اقتصاد

مقدمه روابط عمومی تمنیات و آرزوهایی دارد تا خود را به صورت حرفه‌ای درآورد. فرهنگ روابط عمومی ابزاری است که می‌تواند به انجام این وضعیت کمک کند؛ ولی طبیعت دوره تحصیلات و منظور از مواد درسی، موضوعات مورد مشابهی است که در این باره اغلب بین دانشگاهیان و کارورزان اختلاف‌نظر وجود دارد. در بریتانیا دولت صریحا آموزش حرفه‌ای را تشویق می‌کند؛ بنابراین لازم است آموزش به طور روزافزون در ...

تعداد صفحه: ۴۲ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقدمه: ارتباطات از واژه لاتین communis برآمده که به معنای مشترک(عموم) است. درواقع فرستنده پیام درپی آن است که ادراک مشترکی از یک پیام برای هرگیرنده پیامی بد ست آورد. بنابراین هدف ارتباطات، دستیابی به اقدام هماهنگ بین پیام دهنده وگیرنده پیام می باشد. این بدین معناست که مفهومی که ازدرون فردی برخاسته است به میان دیگران راه یافته وتوسط دیگران برداشت می شود. یعنی در واقع ارتباطات، ...

تعداد صفحه: ۱۰۵ دسته بندی: اقتصاد

فصل اول: تاریخچه 1- تاریخچه پیدایش مالیات در ایران: ایرانیان از زمان هخامنشیان رابی دریافت مالیات و امور مالی کشور دفترها و سازمان‎های مرتبی داشتند. در زمان ساسانیان این سازمان به صورت کامل‎تری درآمد و در آن هنگام وصول مالیات به سه صورت زیر انجام می‎گرفته است. 1- مالیات ارضی (خراج) که به نسبت کشت هر ده و دهستانی از یک ششم تا یک سوم محصول وصول می‎گردیده است. 2- مالیات سرانه، ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: اقتصاد

ایزو 14001 استاندادرهای اصلی در استانداردهای سری ایزو 14000 است و تحت عنوان «سیستم های مدیریت زیست محیطی ایزو 14001 - ویژگیها و راهنمای استفاده انتشار یافته است شرایط مورد نیاز برای استقرار یک سیستم مدیریت زیست محیطی کامل در ایزو 14001 ذکر شده است همان گونه که ایزو 9001 شرایط ضروری جهت ایجاد یک سیستم مدیریت کیفیت قابل قبول را مشخص نموده است. برای استقرار سیستم مدیریت زیست محیطی ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: مدیریت

چکیده در سالهای اخیر که امکان تولید انبوه زمینه افزایش عرضه نسبت به تقاضا را فراهم کرده است ، برای تولید کنندگان چاره ای جز جلب رضایت مشتری باقی نمانده است . در هر گوشه ای از جهان صنعتی امروز که اقتصاد رقابتی ، فضای انحصاری را در هم می شکند ، نگرش مشتری مداری و کسب رضایت مشتری ، قانون کسب و کار تلقی شده و عدم رعایت این قانون سبب حذف از صحنه بازار است . در این مقاله سعی شده به ...

تعداد صفحه: ۱۰۸ دسته بندی: مدیریت

مقدمه: یکی از مشکلات روابط عمومی ها در کشورها ما فقدان منابع علمی و مکتوب در این حوزه می باشد از دیرباز و از زمانی که روابط عمومی عنوان یک رشته و حرفه در کشور ما متولد شد، به دلیل آن که تولد این حرفه جدید بر اساس نیازها و زیر ساخت های موجود در کشور ما جوابگوی این نهاد اجتماعی نبود، ساز و کازهای مناسب هم برای توسعه و ارتقاء روابط عمومی ایجاد نشد ولی با گذشت زمان و ایجاد نیازهای ...

تعداد صفحه: ۱۲ دسته بندی: مدیریت

160 نکته در مدیریت : توصیه‌هایی برای مدیران، سرپرستان و سرگروه‌‌هایی که با انسان‌ها در ارتباط‌ند چکیده یکی از ویژگی‌های دوران معاصر، سرعت و شتابی است که زندگی و کار به خود گرفته است. براساس ویژگی‌های این دوره، حتی ادبیات، روزنامه‌نگاری و اطلاع‌رسانی نیز تغییراتی کرده ‌است. به عبارت دیگر در حوزه داستان‌نویسی، پس از رمان‌های چند جلدی دهه‌های نخست قرن بیستم، شاهد ظهور داستان‌های ...

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت